Terug

mailaccount

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. R.

Naar: Scarlet

23/09/2024

Ik heb sinds 3 weken geen mailverkeer meer. Geen inkomende of uitgaande mails. Ben sinds bijna 20 jaar abonnee van Scarlet. Bij de telefonische hulplijn krijg ik steeds de reactie "hierbij kunnen we je niet helpen.". Via het contactformulier op de website van Scarlet had ik éénmaal een vriendelijke dame aan de lijn waarna ik gedurzende 2 (!!) dagen opnieuw emailverkeer had. Nadien opnieuw niks meer. Op mijn vragen op de website komt geen reactie meer van Scarlet. Dus geen mails meer via mijn adres : "dirkroels@scarlet.be". Maar de facturen blijven wel komen..... De 'service' waarmee Scarlet reklamemaakt op de TV-spot zijn is dus blijkbaar onbestaande.....

Berichten (1)

D. R.

Naar: Scarlet

01/10/2024

Scarlet blijft dus inderdaad DOOF voor klachten van klanten !!! Geen enkele reactie op mijn bericht van 23/09 !!!

Bemiddeling door Testaankoop 16 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform