Terug

Mail ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: Farys

18/07/2022

Geachte, Vandaag volgende mail ontvangen op naam van mijn vrouw reinhilde.janssens@telenet.be : Logo Farys Regel klantzaken meteen online HalloWij hebben je gegevens goed ontvangen. Hieronder vind je de informatie die je ons hebt bezorgd.Dit formulier werd ingevuld op: Ma, 18/07/2022 - 09:46MeterstandenMeter: 201600646Waarde: 55Wil je je facturen digitaal ontvangen? Schrijf je dan nu in via My FARYS (https://my.farys.be) of via www.farys.be/digitale-factuur. Deze factuur krijg je nog op de oude manier, maar vanaf de volgende factuur ontvang je ze in je mailbox.Wil je nog enkele gegevens wijzigen, dan kan je ons contacteren via www.farys.be/contact of op 078 35 35 99.Let op, dit is een automatische e-mail. Antwoorden op deze e-mail worden niet behandeld.Met vriendelijke groetenFARYSDit is zeer bizar aangezien wij geen klant zijn bij Faris. Na telefonisch contact kon men mij alleen helpen wanneer ik mijn adres zou geven. Dit wilde ik niet aangezien de vele malafide contracten die telefonisch worden afgesloten. Op mijn vraag hoe ze aan dit email-adres kwamen kon of wilde men mij ook geen antwoord geven. Uiteindelijk heeft de bediende het telefonisch gesprek abrupt afgebroken.

Berichten (2)

Farys

Naar: J. G.

18/07/2022

Geachte klant,Wij hebben uw bericht goed ontvangen en zullen dit zo spoedig mogelijk behandelen. Mogen wij u vragen uw e-mail niet opnieuw te versturen, we verliezen uw vraag zeker niet uit het oog.Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden.Met vriendelijke groeten,FARYS klantendienstOnek de snelste manier om uw klantzaken te regelen: via My FARYS, ons online klantenportaal op s:my.farys.be. Wist u trouwens dat u er ook uw verhuis kan regelen?TMVW - opdrachthoudende vereniging - Maatschappelijke zetel: Stropstraat 1- 9000 GentRPR Gent - KBO BTW BE 0200.068.636 - Belfius BE61 0910 1709 0217 - BIC: GKCCBEBB----------------------------------------------------------------------------Si vous habitez dans une commune à facilités (Drogenbos, Linkebeek, Renaix ou Wemmel), vous trouvez la traduction de cet e-mail sur www.farys.be/fr/message-automatique.

Farys

Naar: J. G.

28/07/2022

Geachte  Wij ontvingen uw e-mail waarin u uw ongenoegen uit over een e-mail aan uw echtgenote, via de klachtenbox van Test Aankoop.  Hoewel wij geen registratie vinden van uw gesprek met onze klantendienst, betreuren wij dat het niet naar wens verliep. Wij keken dit intussen voor u na.  Het e-mailadres van uw echtgenote werd op onze website ingevoerd bij het doorgeven van een meterstand. Daarom stuurden wij naar dat adres de bevestiging dat de meterstand correct werd geregistreerd.  Uiteraard heeft FARYS geen vat op de gegevens die derden via haar website doorgeven. Wij hebben het e-mailadres van uw echtgenote nu wel uit onze bestanden verwijderd.  Heeft u nog vragen, dan helpen wij u graag verder via www.farys.be/contact of via het nummer 078 35 35 99.    Met vriendelijke groeten  FARYS klantendienst      Oorspronkelijke tekst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform