Geachte klant,Wij hebben uw bericht goed ontvangen en zullen dit zo spoedig mogelijk behandelen. Mogen wij u vragen uw e-mail niet opnieuw te versturen, we verliezen uw vraag zeker niet uit het oog.Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden.Met vriendelijke groeten,FARYS klantendienstOnek de snelste manier om uw klantzaken te regelen: via My FARYS, ons online klantenportaal op s:my.farys.be. Wist u trouwens dat u er ook uw verhuis kan regelen?TMVW - opdrachthoudende vereniging - Maatschappelijke zetel: Stropstraat 1- 9000 GentRPR Gent - KBO BTW BE 0200.068.636 - Belfius BE61 0910 1709 0217 - BIC: GKCCBEBB----------------------------------------------------------------------------Si vous habitez dans une commune à facilités (Drogenbos, Linkebeek, Renaix ou Wemmel), vous trouvez la traduction de cet e-mail sur www.farys.be/fr/message-automatique.