Terug

Mail gekregen dat pakket werd geleverd maar niets ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

15/09/2023

Beste,Maandag 11/09 kreeg ik een mail dat mijn pakket in de loop van de dag geleverd zou worden in de parcelshop. Woensdag een mail dat mijn pakket niet geleverd kon worden wegens een anomalie. Donderdag was het pakket zogezegd opnieuw onderweg en kreeg ik een mail dat het geleverd werd in de parcelshop. Ik ben daar zowel donderdag als vandaag geweest, maar zij hebben helemaal niets ontvangen. GLS is zelfs niet langsgeweest op donderdag en vrijdag in de parcelshop.Dit is de zoveelste keer dat ik problemen heb met GLS. Waar is mijn pakket? Volgens jullie geleverd in de parcelshop op 14/09, maar mijn pakket werd daar helemaal niet afgeleverd.Kan u zo snel mogelijk achterhalen waar mijn pakket is?Met vriendelijke groeten,Carmen De Wit

Berichten (1)

C. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

18/09/2023

Beste,Ik heb intussen het pakket ontvangen. In tegenstelling tot wat in de track&trace stond en wat ik ook gevraagd had (levering in parcelshop), stak het pakket in mijn brievenbus.Jullie service zou toch echt wel eens dringend verbeterd mogen worden. Er loopt telkens wel iets mis...Mvg,Carmen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform