Terug

Mail boxen Scarlet plots niet meer actief

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: Scarlet

17/08/2023

Beste We zijn al zeer vele jaren klant bij Scarlet (klant nr of account nr 10423022) voor telefonie, internet en TV, ik denk zelfs 20 jaar.Twee jaren geleden in juni 2021 hebben we ons Scarlet abonnement Trio overgezet van onze hoofdwoonst, Wolfjagerslei 17 te 2140 Borgerhout, naar onze tweede woonst , appartement aan zee, 8430 Middelkerke, Zeedijk 248, bus 11, om daar ook internet te hebben en voor thuis zijn we overgeschakeld naar Proximus, voor telefonie, internet en TV,.Onze GSM mobiele telefonie abonnementen waren reeds jarenlang steeds bij Proximus en dat willen we ook zo houden.Op deze wijze wilden we onze mail adressen ,allebei van Scarlet, van mijn vrouw en ikzelf behouden:tom.mulkens@scarlet.bemertens.lieve@scarlet.beOp 20 juni 2023 krijg ik een mail van Scarlet dat ik een nieuwe bestelling zou hebben uitgevoerd voor Scarlet Trio te installeren, nu ook op mijn hoofdadres, Wolfjegerslei 17 te 2140 Borgerhout (zie bijlage 1) .In 'My Scarlet' (waar Scarlet alle gegevens bewaart) staat dat ik die aanvraag zou gedaan hebben die dag 20/07/2023 om 17:41 u.Ik heb die bestelling NOOIT geplaatst. Bovendien zat ik op dat moment onderweg naar Frankrijk op reis in mijn wagen, toch nogal een gek moment om een nieuw abonnement/installatie aan te vragen, niet? .Ik krijg enkele dagen nadien een telefoon om een afspraak te maken voor de installatie van die nieuwe bestelling , die ik zelf nooit aangevraagd had. Ik leg de dame van Scarlet, die ik aan de lijn heb, duidelijk uit dat er ergens bij Scarlet iets fout is gegaan, want dat die bestelling nooit door ons gevraagd of geplaatst is, en dat die mag worden geannuleerd, welke annulatie ze telefonisch bevestigd en de dag nadien krijg ik een bevestigingsmail van die annulatie. (zie bijlage 2) Bij terugkomst van onze reis, merken we dat we al een tijdje geen nieuwe mails hebben binnen kregen.Ook het opvragen van mails via Sacrlet Webmail, werkt niet !We melden aan de Scarlet Helpdesk op woensdag 3 augustus, bij terugkomst in België, dat onze beide mailboxen niet meer werken!Ik krijg antwoord dat dat wordt nagekeken en ze een speciaal verzoek zouden zenden naar de ‘Dienst Mails ‘ van Scarlet om hier spoed achter te zetten en dit zo snel mogelijk in orde te brengen. Immers enkele dagen later op 7 augustus gaan we beiden terug aan het werk, en willen daarvoor wel terug vlot toegang krijgen tot onze mails , o.a. daarvoor.Na enkele dagen horen en merken we niets, onze mailboxen zijn nog steeds niet meer actief, dat kunnen we zelf nakijken in ‘My Scarlet’ . Wanneer we meerder malen terug telefonisch kontakt nemen met de Helpdesk van Scarlet, geeft men aan dat onze mailboxen in de ‘spam’ zijn terecht gekomen, en blijkbaar vernietigd , en dat men asap de Dienst Mails van Scarlet aanspoort om dit probleem op te lossen ! Er wordt gemeld dat helaas onze oude mails vernietigd zijn, en niet meer terug zullen kunnen worden gerecupereerd. Dit is een erg spijtige zaak, er zitten immers toch heel wat belangrijke mails tussen, o.a. van kontakten met de overheid, bv. ‘mypension.be’Nog enkele malen nemen we kontakt met de Helpdesk, om te melden dat na 1 week en ondertussen 2 weken, er nog steeds niets is veranderd, onze mailboxen blijven inactief !! Men blijft aangeven, dat we geduld moeten hebben, ‘er wordt aan gewerkt’ Als klap op de vuurpijl krijg ik op 10 augustus een telefoontje van de Helpdesk om opnieuw een afspraak te maken voor bestelling van installatie Scarlet Trio om mijn adres Wolfjagerslei 17 te 2140 Borgerhout. Opnieuw werd er hier helemaal geen bestelling geplaats en opnieuw meld ik de Help Desk dat er helemaal niets werd besteld (de bestelling zou geplaatst zijn om 4 u ’s nachts, dan lag ik in mijn bed te slapen) en meldde ik de Help Desk van Scarlet het blijvende probleem dat onze mailboxen nog steeds geblokkeerd zijn. 4Dat gingen ze terug nakijken !!Ons geduld is nu stilaan op. We zouden graag asap onze mailboxen terug actief willen zien, zodat we op een normale manier terug kunnen werken en mailen !Met beleefde groeten , Tom Mulkens en Mertens LieveWolfjagerslei 172140 Borgerhout Mobiel Tom: 0475 57 14 56 Mobiel Lieve: 0476 57 42 31

Berichten (2)

Scarlet

Naar: T. M.

21/08/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01857280-21 met als Scarlet referentie 10423022 in behandeling genomen.Dit werd ook ontvangen via de ombudsdienst voor telecommunicatie. Dit dossier zal via hun verder behandeld worden.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

Scarlet

Naar: T. M.

21/08/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01857280-21 met als Scarlet referentie 10423022 in behandeling genomen.Dit werd ook ontvangen via de ombudsdienst voor telecommunicatie. Dit dossier zal via hun verder behandeld worden.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform