GeachteIk wil graag een klacht neerleggen tegen Scarlet, omdat de klantendienst weigert om mij te helpen bij een zeer belangrijk probleem.Ik geef eerst de context mee, daarna geef ik de issues weer, en daarna de gevolgen van de issues. Tenslotte geef ik de voorgestelde oplossing.CONTEXTScarlet heeft het bedrijf Tiscali overgenomen, en zo ben ik als klant bij Scarlet gekomen, met mijn e-mail account, dat nu een @scarlet.be account is.Mijn e-mail account bij Scarlet is nu (sinds 19/03/2024) geblokkeerd. Volgens de klantendienst van Scarlet is de account als spam geflagged.Ik heb aan de klantendienst op 19/03/2024 uitgelegd dat mijn account sinds 14/03/2024 gehackt is. Ik heb daarover eerder met de klantendienst van Scarlet gesproken, op 14/03/2024.Vandaag, 19/03/2024 heb ik dus contact gehad met de klantendienst die mij dus vertelden dat mijn account als spam geflagged is. Ik heb dus geen toegang meer tot mijn mail.Ik heb vandaag 19/03/2024 ook uitgelegd dat ik deze morgen, voor mijn @scarlet.be account geblokkeerd werd, berichten heb gezien van messages die vanuit mijn account verstuurd zijn (door de hacker) en die niet afgeleverd werden (omdat ze blijkbaar door de ontvanger als spam werden beschouwd).Op 14/03/2024 heb ik een nieuw e-mail adres gemaakt, van zodra ik wist dat mijn Scarlet e-mail gehackt was. Ik gebruikte mijn @scarlet.be als hoofd-email adres voor alle diensten (bancair, webwinkels, overheid,...)Sinds 14/03/2024 ben ik overal mijn @scarlet.be e-mail aan het aanpassen, maar dit vergt heel veel tijd, en het is nog niet helemaal gedaan.ISSUES- Om een e-mail adres aan te passen bij een leverancier, bank, website, ... wordt een bevestiging gestuurd naar het oude e-mail adres. Dit is nu dus geblokkeerd waardoor ik mijn oude @scarlet.be email-adres niet kan wijzigen, waar ik het nog niet gedaan heb- Het bovenstaande issue kan eenvoudig opgelost worden door mijn Scarlet e-mail account weer vrij te geven- De Scarlet klantendienst weigert mij te helpen omdat ik geen klantennummer heb.- Uw klantendienst weigert mij als klant te zien, omdat ik geen klantennummer heb. Daarom willen ze mij niet helpen.- Scarlet heeft mij nochtans als klant aangenomen, toen ze Tiscali en alle klanten van Tiscali hebben overgenomen- Het feit dat Scarlet aan die overgenomen klanten geen klantennummer heeft gegeven, wordt nu gebruikt als excuus dat ik geen klant ben, en dus niet geholpen moet worden- De klantendienst beweert dat het niet mogelijk is om mijn account vrij te geven, omdat ik geen klantennummer heb. Dit is onzin: mijn email account bestaat, en het is als spam geflagged. De technische dienst kan mij gewooon ontflaggen.- De klantendienst heeft mij vandaag geïnformeerd dat ze van die free accounts afwillen.- Scarlet heeft mij NOOIT geïnformeerd hierover. Heeft mij NOOIT gevraagd uit te zien naar een ander account.- Scarlet heeft mij NOOIT geïnformeerd dat ze geen dienstverlening meer willen geven voor de free accounts.GEVOLGEN VAN DE ISSUESDoor de weigering van Scarlet mijn account weer bereikbaar te maken, ben ik niet in staat mijn e-mail adres aan te passen op de resterende websites, leveranciers,...VOORGESTELDE OPLOSSING- Mijn e-mail account ontflaggen als spamAlvast om dit te willen bekijken.Met vriendelijke groeten