Terug

Macbook valt niet onder garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Cool blue

11/06/2023

Beste klantenserviceIk klaag niet snel maar dit is echt wel EEN GROTE SCHANDE!2 jaar garantie, doen we niet moeilijk over, staat nog letterlijk op de factuur...Mijn Macbook air M1 krijgt na iets meer dan een jaar tijdens het werken plots zwart scherm, alles werkt nog maar het scherm gaat niet meer aan. Mijn laptop is NIET gevallen, NIET gestoten. Meer nog, het is mijn boekhoudlaptop die altijd netjes op mijn bureau blijft staan, hij is in slaapstand gegaan voor de middag en na de middag kwam er niet meer uit (zelfs de laptop is niet dichtgeklapt!)...Een leuke insider: Ik kan zelf deze Macbook herstellen want dit was tot voor kort zelfs mijn bijberoep.Moest ik dus geweten hebben dat het mijn eigen fout is, dan zou ik hem toch niet onder garantie steken en gewoon goedkoop zelf vermaken?Maar een laptop van nog geen 2 jaar oud, waar van mijn kant uit niets gebeurd is (en dat zweer ik), moet gewoon onder garantie vallen, toch?Ik kan niet zonder laptop dus meteen heb ik ook bij jullie een nieuwe laptop gekocht van alweer bijna 1700 euro!!Sta aub ook even stil bij alles voor de glimlach, het is woord tegen woord, dat begrijp ik, maar jullie als grote speler kunnen beter.Want eerst weer goed verdienen aan mij, maar dan je kop in het zand steken en de schuld van een nodige reparatie bij mij leggen?Maar goed, toch maar het bedrag gespendeerd want ik was ervan overtuigd dat ik mijn laptop toch onder garantie kon laten herstellen.Wie zegt dat hij niet gevallen/gestoten is tijdens het transport van jullie naar de hersteldienst?Goed wetende dat jullie weer 1700 euro aan mij hebben verdiend is dit een regelrechte schande!Kunnen jullie mij trouwens uitleggen waarom mijn collega met hetzelfde probleem en dezelfde laptop bij een andere zaak wel een gratis herstelling kreeg?!!Mooie praatjes maar uiteindelijk voel ik mij het nummertje zoveel in de rij, ik laat dit niet gerust tot jullie met een gerichte oplossing of tegemoetkoming komen. In gelijk welke vorm. Ik ben niet gediend met een standaard bericht wij kunnen niets voor uw doen. Dat is in deze situatie met alle respect te gemakkelijk voor een miljoenenbedrijf tegenover een kleine particulier. Och ja! Ik ging trouwens nog moeten onderzoekskosten betalen volgens de man aan de balie als ik hem terug wou? Terwijl ik bij het binnenbrengen van de laptop beloofd werd dat er ook geen kosten aan verbonden waren als ik hem ongerepareerd terugwou, hoe zit het hiermee?Het zal wel dacht ik altijd, maar nu ik zelf in deze situatie zit vind ik het echt schandalig. Klachten zijn nooit leuk te behandelen maar doe aub jullie werk voor mij.Los van uw job bij de klantenservice denk ik dat uw persoonlijk in deze situatie met dezelfde gedachten zou worstelen als ikzelf, het gaat hier niet om een armbandje uit een kauwgomautomaat maar een duur aangekocht product waar altijd zorg werd voor gedragen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform