Geachte heer,Geacht mevrouw,Zie mailverkeer hierna met de keukenhandelaar Iixna keukens te 9080 Lochristi/ Gent.Zoals U hieronder ook kunt lezen hebben wij een probleem, door een interne fout van de opmeter bij Ixina zijn de kasten foutief gemaakt, wij hebben alles op voorhand doorgemaild, hebben op basis van onze plannen een offerte ondertekend, hun eigen opmeter is hiervoor ook later nog langsgeweest VOOR de plaatsing, men weigert nu hun aansprakelijkheid en dwingen ons bijna om een verschil te betalen om de kasten op maat te kunnen verkrijgen.We kunnen zwart op wit alle communicaties met de verkoopster voorleggen, zij is intussen niet meer in dienst bij deze handelaar en is niet meer bereikbaar, de verantwoordelijke probeert ons onder druk te zetten om een meer prijs te betalen waarmee wij niet akkoord gaan aangezien het hun eigen interne fout is.Als consument voelen wij ons benadeelde partij en willen graag jullie tussenkomst vragen, de factuur is intussen ook betaald waardoor wij ons nog meer benadeeld voelen.Welke stukken moeten wij voorleggen opdat jullie een dossier kunnen opstarten aub?Kunnen jullie hiervoor een dossier opstarten aub?Met dank alvast,MvgSevgi MalcikanVan: ayfinance@telenet.be [ayfinance@telenet.be] Verzonden: dinsdag 21 juni 2022 7:59Aan: Ixina - VERSPORTEN Kiani [kversporten@ixina.com]CC: Ixina - GENT LOCHRISTI [gent-lochristi@ixina.com] contact@consumentenombudsdienst.beOnderwerp: DRINGENDE INGEBREKESTELLING order onv MALCIKAN SEVGIIngebrekestelling: foutieve opmeting, verkeerde leveringBeste,Naar aanleiding van onze bestelling bij Ixina werd deze uiteindelijk geleverd 1 maand na de afgesproken datum, de plaatsing zou doorgaan 3 weken geleden, door een interne fout is de plaatsing van 3 weken geleden ook niet doorgegaan en kon deze pas gisteren doorgaan.Nu is de plaatser gisteren langsgekomen en nu blijkt dat de kast volledig verkeerd gemaakt is, de afvoer zou niet overeenstemmen met de plaats van de vaatwasser, dit is ons nooit gecommuniceerd geweest waardoor we de muur opnieuw moeten afbreken en een loodgieter hiervoor moeten aanstellen, we hebben hierover geen enkele mail ontvangen noch door de opmeter noch door de verkoopster.De spoelbak zou niet passen, ook hiervan zijn we niet van op de hoogte, ook hierover werd er nooit gecommuniceerd aan ons, hoe zal dit opgelost worden? Welke oplossing zal aangeboden worden?Het ergste van heel onze bestelling zijn de kolomkasten die verkeerd zijn geproduceerd, deze zijn dus niet op maat waardoor wij nu kasten met verschillende breedtes gaan hebben, dit zou een fout zijn van de opmeter , echter is dit ons probleemniet, we kunnen dit absoluut niet aanvaarden. Ik heb mijn factuur onmiddellijk betaald en verwacht dan ook de correcte dienstverlening volgensmijn offerte, we gaan dus niet akkoord met zulke praktijken ten aanzien van een consument, het kan niet zijn das de kasten onevenwijdig breed zijn, wij hebben daar geld voor betaald.Ik wens dat deze volledig opnieuw besteld wordt op maat, alles kolomkasten evenwijdig en even breed, ik heb uiteindelijk geen tweedehandskasten gekocht maar betaald voor een keukenkast op maat.Deze schrijven geldt als een ingebrekestelling, er werd inmiddels ook een klacht ingediend bij de consumentenombudsdienst die het dossier zal opvolgen, alsook heb ik onze raadsman ingeschakeld.Wij hebben bij de aanvang van de bestelling meegedeeld dat onze bestelling dringend was en dat we een correcte opvolging verwachten.Ik kan het nu niet aanvaarden dat we door een interne fout benadeelde partij zijn.De verkoopster in kwestie in nooit aanwezig, elke keer als we bellen is ze met ziekteverlof.Wij verwachten zo spoedig mogelijk een bevestiging dat deze kolomkasten vervangen zullen worden, alle 4 kolomkasten even breed met elkaar, op maat en volledig weergegeven zoals op de getekende offerte in ons bezit.In afwachting van een dringende bevestiging hierover!MvgSevgi Malcikan