Beste,Op 18 december 2023 meldde ik een artikel (koelkast) aan ter reparatie. Op 10 januari 2024 kwam de reparateur langs. Deze zei dat de koelkast (die onder garantie staat) niet gerepareerd kon worden en vervangen moest worden (hierover heb ik een email van hen). Hij zei dat ik binnen de drie weken gecontacteerd zou worden door Mediamarkt om de koelkast te vervangen. Op 17/2 had ik nog steeds niets gehoord, dus stuurde ik een email, waarop ik geen antwoord kreeg. Op 26/02 contacteerde ik de klantendienst van Mediamarkt. Op 1/03 liet men me weten dat mijn dossier werd doorgegeven aan het hoofdkantoor. We zijn nu wéér twee weken verder, en ondanks meerdere emails van mijn kant, heb ik niéts meer van Media Markt gehoord. Ter samenvatting: ik zit inmiddels reeds drie maanden (!!!) met een kapotte koelkast. Ik heb meermaals proberen duidelijk te maken dat het écht dringend is, gezien ik volgende week geopereerd wordt en daarna moet herstellen en niet fysiek in staat ben tot het verslepen (en uitpakken) van een koelkast. Dit kan echt niet door de beugel. Door een fout van hun kant heeft de vervanging van mijn koelkast ontzettend veel vertraging opgelopen, en in plaats van dit probleem onmiddelijk op te lossen toen ik de klantendienst contacteerde, laten ze mij nogmaals wekenlang wachten én zijn ze niet contacteerbaar! Met vriendelijke groeten,Eli