Een maand geleden bestelling geplaatst van een lounge, enkele dagen later geleverd in 4 grote dozen. Maar 1 doos uitgepakt en meteen beseft dat de lounge retour moest omdat de hoogte van de zitjes veel te laag was. Eerst een tegemoetkoming van 40€ (Op een bedrag van 700€...) daarna toch ingestemd met retour en pakketten zouden een paar dagen later opgehaald worden. Dit gebeurde niet. Nieuwe afspraak voor ophaling gemaakt een week later, weer vrij genomen van werk, weer een hele dag thuis zitten wachten, voor niks! DPD weet van geen ophaling, het adres dat ze opgaven was niet dat van mij, maar van hun eigen depot. Customer service ging opnieuw een afspraak maken, als ze deze keer niet werden opgehaald kon een express ophaling aangevraagd worden. Uiteraard pakketjes werden opnieuw niet opgehaald. Een express ophaling was door een andere medewerker opgegeven als ‘niet mogelijk’. Om en bij de 20 mails heen en weer telkens vragen ze opnieuw mijn adres en de pakketnummers. Geirriteerd opgebeld, afdeling retour ging het binnen de 48u afhandelen. We zijn nu een maand verder. De pakketten zijn nogsteeds niet opgehaald, altijd een excuus en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Steeds uitstel van ophaling en je retour blijft onbehandeld. Ik wil de pakketten weg en mijn geld terug, waar ik recht op heb.