Beste,De eerste klacht dateert van juni 23 toen ik ontdekte dat ik al sinds november betaalde voor streamz een dienst die ik nooit geactiveerd had en waarvan ik dus ook nooit gebruik van maakte. Ik kreeg toen alvast een compensatie van 3 maanden, terwijl dat het dubbele had moeten zijn. Men ging uitzoeken hoe dat gebeurd was.Mijn 2de klacht: in september schakelde ik over van wigo35 naar one up omdat ik gedurende een jaar 15€ korting per maand zou krijgen. Dit werd bevestigd op het eerste contract. Nadien haalde ik de safespot er nog af en toen was er plots geen korting meer zoals nu ook blijkt op de factuur. Nu krijg ik te horen dat het niet is voor klanten die overschakelen van wigo naar one(up). Als men van one (gelijkaardig aan wigo) naar one up overschakelt krijg je de korting wel. Eigenlijk had ik dus eerst naar one moeten overschakelen om nadien naar one up over te schakelen. Vindt u dit nu zelf niet absurd. Door de opeenstapeling van klachten verwacht ik de overige compensatie voor de niet door mij geactiveerde streamz, alsook de beloofde 15€ korting. Zo dit niet geregeld kan worden wens ik voorlopig terug mijn oude wigo 35 en kijken we uit naar een nieuwe provider.