Terug

Maandelijkse inhouding bedrag via kredietkaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Koop & Spaar

21/07/2024

Beste, Mijn naam is Dhaene Dorine. Ik stel vast dat er sedert 2023 maandelijks 15 euro via mijn kredietkaart van mijn rekening gaat. Ik heb geen weet dat ik(bewust)een contract zou zijn aangegaan tot deze maandelijkse betaling. Dus zou ik willen dat deze maandelijkse geldafname met onmiddellijke ingang stopt. Dank voor bevestiging, Dhaene Dorine

Berichten (1)

Koop & Spaar

Naar: D. D.

22/07/2024

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Uw lidmaatschap is geannuleerd REF: Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Met vriendelijke groet,Het Koop en Spaar Teamwww.koopenspaar.beledenservice@koopenspaar.be0800 81 694 ** (bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 09:00 - 18:00) Over ons Algemene voorwaarden verklaring en Cookieverklaring Veelgestelde vragen (FAQ) Contact Het Koop en Spaar-programma, dat wordt beheerst door de gebruiksvoorwaarden van de service, is een programma dat wordt aangeboden door het bedrijf Webloyalty Sàrl (een bedrijf naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank waarvan het hoofdkantoor is gevestigd op Avenue Reverdil 8, 1260 Nyon (Zwitserland) en geregistreerd bij het RC van Vaud onder het nummer CHE-344.043.246). De klantenservice is bereikbaar op 0800 81 694 (gratis vanaf een vaste lijn in België van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00, behalve op Belgische feesagen). Copyright © 2024 WEBLOYALTY. Original Message Follows: ------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform