Terug

maandelijkse factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Engie

19/07/2023

Beste, ik wens over te gaan tot een maandelijkse betaling van mijn factuur. Via jullie webformulier deed ik deze vraag, waarop ik als antwoord kreeg dat de aanpassing van mijn contract zal worden uitgevoerd vanaf 01/09/2023. Bij raadpleging achteraf van mijn account bij Engie stond de melding dat dit niet kon worden uitgevoerd. Had ik mijn account niet geraadpleegd, was ik niet op de hoogte geweest. De reden van niet uitvoering van mijn vraag zou te wijten zijn aan een blokkerend marktproces, wat dit ook moge betekenen? Ik zou graag meer informatie bekomen over dit 'blokkerend marktproces' en dring aan op uitvoering van mijn vraag om de frequentie van mijn facturen en afrekening aan te passen.

Berichten (1)

Engie

Naar: J. S.

25/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform