Terug

Maandelijkse facturatie voor jaarlijks onderhoud

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: KINETICO BELGIUM - AQUACARE

20/10/2021

Beste, ik kreeg begin dit jaar een voorstel om het jaarlijks onderhoud van de ontkalker om te schakelen naar een 2 jaarlijks onderhoud met inbegrip van het leveren van de nodige hoeveelheid zout.Bij het onderhoud van ons toestel stelt de man vast dat de nafilter kan weggenomen worden wegens dubbele installatie Ondertussen heb ik al 3 maal contact gehad met Kinetico aangaande het nieuwe contract, tevens ook met de vraag om de onderhoudsprijs aan te passen ifv het niet moeten onderhouden van de nafilter maar tekens worden we doorgeschakeld van het ene naar het ander toestel om uiteindelijk te vernemen dat ze ons gaan terug bellen. Helaas telkens geen reactie.Triestig om met deze firma op deze wijze samen te werkenFacturen komen wel. Ik hoop dat ze ons nu eindelijk eens gaan contacteren hieromtrent na +- 9 maandMarc Buedts

Berichten (1)

KINETICO BELGIUM - AQUACARE

Naar: M. B.

20/10/2021

Hallo,Wij nemen contact met onze klantMvgKinetico/Aquacare


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform