Terug

Maandelijkse facturatie van het werkelijke electriciteitsverbruik

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Engie

08/06/2023

DagSinds 1/5/2023 ben ik klant van Engie voor elektriciteit. Ik wens maandelijkse facturatie te hebben van het werkelijke elektriciteitsverbruik Ik had dit bij mijn vorige leverancier . Op 24 april heb ik Engie gevraagd dit ook te behouden. Engie heeft Fluvius ondanks alles gevraagd dit te veranderen naar jaarlijkse meteropname. Op 5/5 en 22/5 heb contact gehad met Engie en nogmaals herhaald om maandelijkse meteropname te hebben . Na 7 weken zie op de Fluvius website dat dit nog steeds niet aangepast is naar maandelijkse meteropname

Berichten (7)

Engie

Naar: L. V.

09/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: L. V.

06/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

L. V.

Naar: Engie

19/07/2023

DagIk stel vast dat het meer als 2 maanden geduurd heeft dat Engie actie genomen heeft op mijn vraag om over te gaan op maandelijkse facturatie . Pas op 6/7 heeft Engie de vraag doorgestuurd aan Fluvius . Tijdens chat sessies beweerde de medewerker van Engie dat de fout bij Fluvius lag en dat Engie al actie had genomen . Het straffe van zaak is dat Engie ongevraagd de maandelijkse facturatie die ik reeds had bij start van contract heeft omgezet in jaarlijkse facturatie . Hierdoor is onnodig werk gecreëerd voor alle partijen mvg

L. V.

Naar: Engie

17/08/2023

DagIk zie op website Fluvius dat er vanaf 1/8 maandelijks opname is van elektriciteitIk heb echter nog factuur gekregen voor de periode 1/5 tot 1/8Vermoedelijk moet ik geld terug krijgen daar ik zeer veel elektriciteit geinjecteerd heb op het netWanneer krijg de factuur voor de periode 1/5 tot 1/8mvg

L. V.

Naar: Engie

17/08/2023

DagIk zie op website Fluvius dat er vanaf 1/8 maandelijks opname is van elektriciteitIk heb echter nog factuur gekregen voor de periode 1/5 tot 1/8Vermoedelijk moet ik geld terug krijgen daar ik zeer veel elektriciteit geinjecteerd heb op het netWanneer krijg de factuur voor de periode 1/5 tot 1/8mvg

Engie

Naar: L. V.

12/09/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche.Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d'information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre sitewww.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 17 aoa»t 2023 11:14À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Maandelijkse facturatie van het werkelijke electriciteitsverbruik - (CPTBE01808233-56)Klacht - Maandelijkse facturatie van het werkelijke electriciteitsverbruik - (CPTBE01808233-56) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

L. V.

Naar: Engie

12/09/2023

DagIk heb inderdaad bericht gekregen dat Engie een afrekening gemaakt heeftDoch ik heb geen gedetailleerde factuur gekregen waarop ik terug kan vinden hoe Engie aan het bedrag gekomen isGraag kopie van beide berekeningen gemaakt door EngieOp het klantenplatform van Engie kan ik de detail van factuur ook niet terugvindenmvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform