Beste mevrouw Van Heyste,Wij ontvingen uw klacht via testaankoop naar aanleiding van uw maandelijkse afrekening.Na onderzoek stel ik vast dat uw EAN voor gas en elektriciteit overgezet zijn op maandelijkse afrekeningen vanaf 01.07.2024. U ontving voor uw gasaansluiting reeds de tussentijdse afrekening voor de periode van 14.06.2024 – 30.06.2024. Voor de maanden juli en augustus ontving u ook uw maandelijkse afrekening.Uw EAN van elekriciteit is geblokkeerd bij de netbeheerder waardoor er geen maandelijke meterstanden ontvangen worden. Zolang wij geen data ontvangen van de netbeheerder, kunnen wij nog geen maandelijkse afrekeningen opmaken voor uw elektriciteitsaansluiting.s:www.fluvius.be/nl/factuur-en-tarieven/vertraging-energiefactuur Ik volg uw dossier verder op, zodra de meterstanden ontvangen zijn, kan ik de afrekeningen opmaken.Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: Wednesday, 14 August 2024 16:00Aan: Priority priority@luminus.beOnderwerp: Maandelijkse afrekening This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.