Ik ben na een marktstudie (Testaankoop en Vreg) overgestapt van Mega naar Engie. Sinds het begin van mijn contract 'Flow' heb ik een maandelijkse afrekening gevraagd. Ik heb digitale meters en had deze functie al bij Mega.Daar werkte alles prima.Na vele klachten en telefoontjes: De fout ligt bij Fluvius die Engie niet linkt aan mijn digitale meters! Bij Engie heb ik nog steeds analoge meters.Mijn digitale meters zijn bekend in het systeem van Engie!Aangezien ik de enige klant ben met dit probleem en Engie hiervoor GEEN procedure heeft gebeurt er niets!Fluvius heeft een brief geschreven dat bij hen alles ok is maar dat Engie de aanvraag niet heeft gedaan. Deze brief heb ik doorgegeven. Nog steeds niet mogelijk bij Engie.Ik heb een afrekening gekregen voor de periode 16/2/2023 tot 13/7/23 op basis van een meterstanden van 31/5/23!Ik vind deze situatie schandalig en vraag dan ook aan Testaankoop om dit dossier in handen te willen nemen.