Terug

Maandelijkse afrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Engie

29/09/2022

Op 14.6.2022 stelde ik u de volgende vraag via uw website (uw ref 0090526484:Sinds 1 april moeten energieleveranciers hun klanten de optie bieden om maandelijks een afrekening te betalen. Geen voorschot dus,maar een afrekening voor hun reële verbruik van die maand. Wat moet ik doen om voor dat systeem te kiezen?Bij gebrek aan antwtoord stuur ik u volgende rappels:- Ik ontving nog geen antwoord op mijn vraag van 14 juni !!!- Wij zijn nu meer dan drie maanden verder en u hebt nog steeds geen gevolg gegeven aan mijn vraag om over te stappen op een maandelijkse afrekening.Nog steeds geen reactie !!!Daarom stel ik nu in gebreke om mij zonder verder verwijl maandelijkse afrekeningen toe te sturen.Als u al de aanvragen voor maandelijkse afrekeningen negeert is het niet verwonderlijk dat op TV kan gezegd worden dat er weinig aanvragen voor een maandelijkse afrekening ingediend worden!

Berichten (2)

Engie

Naar: G. V.

30/09/2022

Beste heer Van Hoye,Test Aankoop bezorgde ons uw klacht op 29 september 2022.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.We informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groeten,Complaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.be ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: G. V.

07/10/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform