Terug

Maandelijks voorschot elektriciteit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. R.

Naar: Engie

19/12/2022

Beste, ik verwijs naar voormeld dossiernummer. Er wordt mij geen voorschot aangerekend voor electriciteit, wel voor gas. Ik kan het voorschot niet aanpassen in uw online applicatie (wel voor gas). Zoals reeds gevraagd in mijn bericht dd 06/12/2022, gelieve aub vanaf heden een maandelijks voorschot te willen aanrekenen van 70 € voor electriciteit. Voorschot gas mag ongewijzigd blijven. Ook telefonisch lukt het mij niet om deze aanpassing aan te vragen. In afwachting van uw reactie, met vriendelijke groeten, Johan Rathé

Berichten (3)

Engie

Naar: J. R.

19/12/2022

Beste,Test Aankoop bezorgde ons uw klacht op 19 december 2022.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.We informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groeten,Complaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.be ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

J. R.

Naar: Engie

05/01/2023

Beste, ondanks uw telefonische belofte, kort na mijn klacht via Test Aankoop, heeft U het voorschot weerom niet aangerekend op uw meest recente factuur. Ik verzoek U bij deze nogmaals om het nodige te doen. Bij gebreke heb ik geen andere keuze dan van leverancier te veranderen. Mvg, Johan Rathe

Engie

Naar: J. R.

24/01/2023

Beste heer, Beste mevrouw,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze website www.engie.be, via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: donderdag 5 januari 2023 8:49À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Maandelijks voorschot elektriciteit - (CPTBE01678206-09)Klacht - Maandelijks voorschot elektriciteit - (CPTBE01678206-09) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform