Terug

Maandelijks geld blijven opvragen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Testaankoop

02/01/2025

Ik tracht jullie al weken te bellen zonder dat jullie ooit opnemen, zo kan ik onmogelijk mijn abonnement opzeggen en blijven jullie dus schaamteloos geld halen van mijn rekening. Bovendien heb ik mijn 'ontvangtscadeau' nooit ontvangen en dus maanden geld betaald voor niets. Wat een vreselijke service/oplichting.

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: S. D.

08/01/2025

Geachte heer Dolphen, Wij hebben je verzoek intern doorgegeven, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden nagekeken. We nemen zo snel mogelijk opnieuw contact met je op. Met vriendelijke groet Abonnementendienst.

Testaankoop

Naar: S. D.

09/01/2025

Geachte heer, De stopzetting van je abonnement werd op 01/01/2025 in orde gebracht door onze abonnementendienst. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Deze mail kreeg van ons het dossiernummer 11761264. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform