Maand niet kunnen betalen met maaltijd- en ecocheques
Aard van probleem:
AndereKlacht
N. V.
Naar: Edenred Belgium
Beste,Edenred besliste om een nieuw type kaart in te voeren. Er werd op 2 manieren de mist ingegaan:1) Edenred besliste mijn oude kaart te invalideren terwijl de geldigheidsduur nog niet verstreken was en ik nog geen nieuwe kaart ontvangen had2) Edenred stuurde nogmaals een nieuwe kaart (omdat de 1e nieuwe kaart blijkbaar samen met een hele batch zoek was geraakt) met een brief met vermelding dat er geen pincode op de nieuwe kaart staat terwijl ik in de winkel toch een code moest ingeven (en ik heb dus met andere middelen in plaats van met ecocheques moeten betalen)Een maand lang heb ik zo met andere middelen moeten betalen (punt 2) was voor mij de spreekwoordelijke druppel) en op die manier is er dus bovendien een maand van de geldigheidsperiode van de cheques verloren gegaan.De klantendienst blijkt enkel met zeer standaard antwoorden te werken en vindt dat ik al blij mag zijn dat er geen cheques verloren zijn gegaan. Men vindt het blijkbaar normaal dat je een maand niet over eigen geld kan beschikken.Zonder compensatie is er voor Edenred geen enkele incentive om in de toekomst geen kaarten onterecht te invalideren of een klant correct te informeren. Ik verwacht dan ook via deze weg een kleine maar aanvaardbare compensatie te mogen ontvangen voor bovenstaande blunders.Met vriendelijke groeten, N.V. H.
Berichten (26)
Edenred Belgium
Naar: N. V.
Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1760554).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik wilde mijn consumptiecheques gebruiken, maar er werd een andere cheque gebruikt. Hoe komt dat?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzYwNTU0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjc4NjU0NTE2NTk2OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc4MzE5MTQxfQ.VN52MsNieFOKmQXKyLAQu_WxuWitRRGF1-CmrxcIwToJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzYwNTU0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjc4NjU0NTE2NTk2OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc4MzE5MTQxfQ.VN52MsNieFOKmQXKyLAQu_WxuWitRRGF1-CmrxcIwTo----------------------------------------------Ik wilde mijn aankoop met een andere cheque betalen, maar uiteindelijk werden mijn consumptiecheques gebruikt.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzYwNTU0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjc4NjU0NTE2NTk2OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc4MzE5MTQxfQ.VN52MsNieFOKmQXKyLAQu_WxuWitRRGF1-CmrxcIwToJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzYwNTU0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjc4NjU0NTE2NTk2OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc4MzE5MTQxfQ.VN52MsNieFOKmQXKyLAQu_WxuWitRRGF1-CmrxcIwTo----------------------------------------------Kan ik mijn vervallen cheques opnieuw activeren?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzYwNTU0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjc4NjU0NTE2NTk2OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc4MzE5MTQxfQ.VN52MsNieFOKmQXKyLAQu_WxuWitRRGF1-CmrxcIwToJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzYwNTU0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjc4NjU0NTE2NTk2OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc4MzE5MTQxfQ.VN52MsNieFOKmQXKyLAQu_WxuWitRRGF1-CmrxcIwTo----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.
Edenred Belgium
Naar: N. V.
Hallo,Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 1760554). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen.Bedankt voor uw geduld en uw begrip.Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ.Misschien kunnen deze artikelen u helpen?Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik wilde mijn consumptiecheques gebruiken, maar er werd een andere cheque gebruikt. Hoe komt dat?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzYwNTU0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjc4NjU0NTE2NTk2OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc4NTU0MTQzfQ.JCCT2fTQ75u0XVLMUek4g0u80b4t6IERhG70fd9U3XUJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzYwNTU0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjc4NjU0NTE2NTk2OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc4NTU0MTQzfQ.JCCT2fTQ75u0XVLMUek4g0u80b4t6IERhG70fd9U3XU----------------------------------------------Ik wilde mijn aankoop met een andere cheque betalen, maar uiteindelijk werden mijn consumptiecheques gebruikt.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzYwNTU0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjc4NjU0NTE2NTk2OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc4NTU0MTQzfQ.JCCT2fTQ75u0XVLMUek4g0u80b4t6IERhG70fd9U3XUJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzYwNTU0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjc4NjU0NTE2NTk2OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc4NTU0MTQzfQ.JCCT2fTQ75u0XVLMUek4g0u80b4t6IERhG70fd9U3XU----------------------------------------------Kan ik mijn vervallen cheques opnieuw activeren?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzYwNTU0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjc4NjU0NTE2NTk2OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc4NTU0MTQzfQ.JCCT2fTQ75u0XVLMUek4g0u80b4t6IERhG70fd9U3XUJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzYwNTU0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjc4NjU0NTE2NTk2OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc4NTU0MTQzfQ.JCCT2fTQ75u0XVLMUek4g0u80b4t6IERhG70fd9U3XU----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Klachtenbox, 7 feb. 2023 00:45 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[W3OVXR-VWOQY]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[W3OVXR-VWOQY]
N. V.
Naar: Edenred Belgium
Beste,Wanneer mag ik een echte reactie verwachten?Met vriendelijke groeten, N.V.H.
Edenred Belgium
Naar: N. V.
Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1773513).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik wilde mijn consumptiecheques gebruiken, maar er werd een andere cheque gebruikt. Hoe komt dat?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzczNTEzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzA2MDIwNjQyMDQ5NywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDExMDAxNTcxMTM0NzM3LDQ0MDU1NjMyNzE2OTddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc5MTcwNjk2fQ.43_ARf40kP4wdbR17H8NHUEXEH0SXs30blGNXyjbQ8QJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzczNTEzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzA2MDIwNjQyMDQ5NywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDExMDAxNTcxMTM0NzM3LDQ0MDU1NjMyNzE2OTddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc5MTcwNjk2fQ.43_ARf40kP4wdbR17H8NHUEXEH0SXs30blGNXyjbQ8Q----------------------------------------------Kan ik mijn vervallen cheques opnieuw activeren?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzczNTEzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzA2MDIwNjQyMDQ5NywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDExMDAxNTcxMTM0NzM3LDQ0MDU1NjMyNzE2OTddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc5MTcwNjk2fQ.43_ARf40kP4wdbR17H8NHUEXEH0SXs30blGNXyjbQ8QJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzczNTEzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzA2MDIwNjQyMDQ5NywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDExMDAxNTcxMTM0NzM3LDQ0MDU1NjMyNzE2OTddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc5MTcwNjk2fQ.43_ARf40kP4wdbR17H8NHUEXEH0SXs30blGNXyjbQ8Q----------------------------------------------Ik wilde mijn aankoop met een andere cheque betalen, maar uiteindelijk werden mijn consumptiecheques gebruikt.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzczNTEzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzA2MDIwNjQyMDQ5NywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDExMDAxNTcxMTM0NzM3LDQ0MDU1NjMyNzE2OTddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc5MTcwNjk2fQ.43_ARf40kP4wdbR17H8NHUEXEH0SXs30blGNXyjbQ8QJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzczNTEzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzA2MDIwNjQyMDQ5NywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDExMDAxNTcxMTM0NzM3LDQ0MDU1NjMyNzE2OTddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc5MTcwNjk2fQ.43_ARf40kP4wdbR17H8NHUEXEH0SXs30blGNXyjbQ8Q----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.
Edenred Belgium
Naar: N. V.
Hallo,Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 1773513). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen.Bedankt voor uw geduld en uw begrip.Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ.Misschien kunnen deze artikelen u helpen?Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik wilde mijn aankoop met een andere cheque betalen, maar uiteindelijk werden mijn consumptiecheques gebruikt.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzczNTEzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzA2MDIwNjQyMDQ5NywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDQ0MDU1NTM5OTMxMDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc5NTkxMTk2fQ.6OqfuoaMOedLLC3tqTTnQ9s1IN8JgfnymM-KNROQ0ucJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzczNTEzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzA2MDIwNjQyMDQ5NywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDQ0MDU1NTM5OTMxMDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc5NTkxMTk2fQ.6OqfuoaMOedLLC3tqTTnQ9s1IN8JgfnymM-KNROQ0uc----------------------------------------------Ik wilde mijn consumptiecheques gebruiken, maar er werd een andere cheque gebruikt. Hoe komt dat?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzczNTEzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzA2MDIwNjQyMDQ5NywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDQ0MDU1NTM5OTMxMDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc5NTkxMTk2fQ.6OqfuoaMOedLLC3tqTTnQ9s1IN8JgfnymM-KNROQ0ucJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzczNTEzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzA2MDIwNjQyMDQ5NywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDQ0MDU1NTM5OTMxMDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc5NTkxMTk2fQ.6OqfuoaMOedLLC3tqTTnQ9s1IN8JgfnymM-KNROQ0uc----------------------------------------------Kan ik mijn vervallen cheques opnieuw activeren?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzczNTEzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzA2MDIwNjQyMDQ5NywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDQ0MDU1NTM5OTMxMDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc5NTkxMTk2fQ.6OqfuoaMOedLLC3tqTTnQ9s1IN8JgfnymM-KNROQ0ucJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzczNTEzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzA2MDIwNjQyMDQ5NywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDQ0MDU1NTM5OTMxMDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjc5NTkxMTk2fQ.6OqfuoaMOedLLC3tqTTnQ9s1IN8JgfnymM-KNROQ0uc----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Klachtenbox, 16 feb. 2023 21:18 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[MRX6LR-8423E]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[MRX6LR-8423E]
Edenred Belgium
Naar: N. V.
Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 1773513) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 5 mrt. 2023 19:58 CETBeste,Ik begrijp dat het een vervelende situatie moet geweest zijn indien u geen gebruik kon maken van uw Edenred-kaart zoals u gewoon was.Graag geef ik mee dat de werkgevers ingelicht werden van de invoering van onze nieuwe kaart en dat zij deze nieuwe kaart gingen ontvangen. Naar de werknemers toe is er ook een mail verzonden dat een nieuwe kaart in aanmaak was. Uit onze gegevens blijkt dat deze mail naar u op 9/11/2022 verzonden werd. Deze kaart werd effectief verzonden 15/11/2022. De oude kaart is hierdoor op 2/01/2023 vervallen, waardoor deze dus vanaf die datum niet meer bruikbaar was.Indien u ons op dat moment had gecontacteerd (of reeds daarvoor, daar er op 9/11/2022 reeds een mail verzonden werd met de melding dat een nieuwe kaart in aanmaak was), dan hadden we onmiddellijk verdere actie kunnen nemen zodat een nieuwe kaart besteld zou worden en u dus niet zonder werkende Edenred-kaart had moeten zitten.Wat de PIN-code betreft, deze kan op elk moment opgevraagd worden via de persoonlijke webruimte www.MyEdenred.be, hetgeen niet wegneemt dat, indien u deze niet kende, u uw kaart niet kon gebruiken. Graag geef ik mee dat u op dat moment ook een contactloze betaling had kunnen doen, waarbij u geen PIN-code moet ingeven.De invoering van onze nieuwe kaart is een éénmalige gebeurtenis, en daar u de nieuwe kaart nu ontvangen heeft, zal u met zo'n situatie niet meer geconfronteerd worden.Wat de geldigheid van uw cheques betreft, vervallen de eerste ecocheques op 26/10/2023 en de eerste maaltijdcheques op 23/12/2023. Mocht u deze toch niet tijdig kunnen gebruiken, dan kunt u de vervallen cheques binnen de 3 maanden verlengen voor een nieuwe geldigheidsperiode van 3 maanden.Mocht u in de toekomst toe echter toch nog een probleem ondervinden, mag ik u dan vragen om ons onmiddellijk te contacteren via ons online formulier zoals u gedaan heeft op 28/01/2023 zodat we u ook onmiddellijk kunnen verder helpen.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 16 feb. 2023 21:18 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[MRX6LR-8423E]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[MRX6LR-8423E]
Edenred Belgium
Naar: N. V.
Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 1773513) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 5 mrt. 2023 19:58 CETBeste,Ik begrijp dat het een vervelende situatie moet geweest zijn indien u geen gebruik kon maken van uw Edenred-kaart zoals u gewoon was.Graag geef ik mee dat de werkgevers ingelicht werden van de invoering van onze nieuwe kaart en dat zij deze nieuwe kaart gingen ontvangen. Naar de werknemers toe is er ook een mail verzonden dat een nieuwe kaart in aanmaak was. Uit onze gegevens blijkt dat deze mail naar u op 9/11/2022 verzonden werd. Deze kaart werd effectief verzonden 15/11/2022. De oude kaart is hierdoor op 2/01/2023 vervallen, waardoor deze dus vanaf die datum niet meer bruikbaar was.Indien u ons op dat moment had gecontacteerd (of reeds daarvoor, daar er op 9/11/2022 reeds een mail verzonden werd met de melding dat een nieuwe kaart in aanmaak was), dan hadden we onmiddellijk verdere actie kunnen nemen zodat een nieuwe kaart besteld zou worden en u dus niet zonder werkende Edenred-kaart had moeten zitten.Wat de PIN-code betreft, deze kan op elk moment opgevraagd worden via de persoonlijke webruimte www.MyEdenred.be, hetgeen niet wegneemt dat, indien u deze niet kende, u uw kaart niet kon gebruiken. Graag geef ik mee dat u op dat moment ook een contactloze betaling had kunnen doen, waarbij u geen PIN-code moet ingeven.De invoering van onze nieuwe kaart is een éénmalige gebeurtenis, en daar u de nieuwe kaart nu ontvangen heeft, zal u met zo'n situatie niet meer geconfronteerd worden.Wat de geldigheid van uw cheques betreft, vervallen de eerste ecocheques op 26/10/2023 en de eerste maaltijdcheques op 23/12/2023. Mocht u deze toch niet tijdig kunnen gebruiken, dan kunt u de vervallen cheques binnen de 3 maanden verlengen voor een nieuwe geldigheidsperiode van 3 maanden.Mocht u in de toekomst toe echter toch nog een probleem ondervinden, mag ik u dan vragen om ons onmiddellijk te contacteren via ons online formulier zoals u gedaan heeft op 28/01/2023 zodat we u ook onmiddellijk kunnen verder helpen.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 16 feb. 2023 21:18 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[MRX6LR-8423E]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[MRX6LR-8423E]
N. V.
Naar: Edenred Belgium
Beste Katrien,Op 9/11/2022 ontving ik inderdaad een e-mail. Daarin stond dat m’n oude kaart “binnenkort ging vervallen”. Op die oude kaart staat nochtans dat ze pas vervalt in februari 2024!In diezelfde e-mail stond ook dat ik een e-mail ging ontvangen wanneer mijn nieuwe kaart verzonden werd (zonder vermelding wanneer ik die e-mail en/of die kaart zou ontvangen). Voor 20 januari 2023 heb ik dergelijke e-mail niet ontvangen!In diezelfde e-mail staat dat de oude kaart niet geblokkeerd mag worden. Dat heb ik dan ook niet gedaan. Hoe komt men bij Edenred in godsnaam op het idee die oude kaart toch te invalideren zonder zeker te zijn dat klanten hun nieuwe kaart hebben ontvangen?Mijn 1e poging tot betaling met de kaart van dit jaar dateert van 6 januari. Ik heb mijn werkgever op 09/01/2023 hieromtrent geïnformeerd. Vertel me dus aub niet dat ik te traag geageerd heb!“Graag geef ik mee dat u op dat moment ook een contactloze betaling had kunnen doen, waarbij u geen PIN-code moet ingeven.” Dit is onzin! Dat is namelijk het eerste dat ik geprobeerd heb en dit was niet mogelijk! Daarom heb ik nadien toch mijn kaart ingevoerd en mijn oude PIN-code geprobeerd. Dit kunnen jullie wellicht ook wel via jullie systemen verifiëren.In de brief die ik samen met mijn nieuwe kaart ontving, stond trouwens dat er op de nieuwe kaart helemaal geen PIN-code stond. Ook onzin dus!De reacties via jullie online formulier zijn allemaal heel standaard, tonen niet het minste schuldbesef (net als deze reactie trouwens) en geven geen vertrouwen naar toekomstige verbeteringen in verband met wat hier is foutgelopen.Stop in godsnaam met de schuld in de schoenen van de klant te schuiven! Ik zie 2 grote fouten, allebei gemaakt door Edenred: het invalideren van een geldige kaart zonder dat een nieuwe kaart beschikbaar was en communiceren dat er geen PIN-code op de nieuwe kaart stond terwijl dat wel het geval was. Alleen hierdoor heb ik bijna een maand niet met maaltijd- en ecocheques kunnen betalen.Met vriendelijke groeten,N.V.H.
Edenred Belgium
Naar: N. V.
Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1791928).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik wilde mijn consumptiecheques gebruiken, maar er werd een andere cheque gebruikt. Hoe komt dat?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzkxOTI4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzQ4NzQ1NjE1OTI0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgwNjQ2ODU0fQ.1CWimB6Jdwp6_XEjchvqb7gWL2jZDFBOiUPBeXWuWT8Ja, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzkxOTI4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzQ4NzQ1NjE1OTI0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgwNjQ2ODU0fQ.1CWimB6Jdwp6_XEjchvqb7gWL2jZDFBOiUPBeXWuWT8----------------------------------------------Ik wilde mijn aankoop met een andere cheque betalen, maar uiteindelijk werden mijn consumptiecheques gebruikt.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzkxOTI4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzQ4NzQ1NjE1OTI0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgwNjQ2ODU0fQ.1CWimB6Jdwp6_XEjchvqb7gWL2jZDFBOiUPBeXWuWT8Ja, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzkxOTI4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzQ4NzQ1NjE1OTI0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgwNjQ2ODU0fQ.1CWimB6Jdwp6_XEjchvqb7gWL2jZDFBOiUPBeXWuWT8----------------------------------------------Kan ik mijn vervallen cheques opnieuw activeren?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzkxOTI4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzQ4NzQ1NjE1OTI0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgwNjQ2ODU0fQ.1CWimB6Jdwp6_XEjchvqb7gWL2jZDFBOiUPBeXWuWT8Ja, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzkxOTI4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzQ4NzQ1NjE1OTI0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgwNjQ2ODU0fQ.1CWimB6Jdwp6_XEjchvqb7gWL2jZDFBOiUPBeXWuWT8----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.
Edenred Belgium
Naar: N. V.
Hallo,Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 1791928). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen.Bedankt voor uw geduld en uw begrip.Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ.Misschien kunnen deze artikelen u helpen?Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik wilde mijn consumptiecheques gebruiken, maar er werd een andere cheque gebruikt. Hoe komt dat?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzkxOTI4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzQ4NzQ1NjE1OTI0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgwODgzNDE4fQ.5tqeIMB4jkX3LcWbxu0-AuGIBsD2M9RS89fVMMW3MQkJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzkxOTI4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzQ4NzQ1NjE1OTI0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgwODgzNDE4fQ.5tqeIMB4jkX3LcWbxu0-AuGIBsD2M9RS89fVMMW3MQk----------------------------------------------Ik wilde mijn aankoop met een andere cheque betalen, maar uiteindelijk werden mijn consumptiecheques gebruikt.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzkxOTI4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzQ4NzQ1NjE1OTI0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgwODgzNDE4fQ.5tqeIMB4jkX3LcWbxu0-AuGIBsD2M9RS89fVMMW3MQkJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzkxOTI4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzQ4NzQ1NjE1OTI0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgwODgzNDE4fQ.5tqeIMB4jkX3LcWbxu0-AuGIBsD2M9RS89fVMMW3MQk----------------------------------------------Kan ik mijn vervallen cheques opnieuw activeren?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzkxOTI4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzQ4NzQ1NjE1OTI0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgwODgzNDE4fQ.5tqeIMB4jkX3LcWbxu0-AuGIBsD2M9RS89fVMMW3MQkJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzkxOTI4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzQ4NzQ1NjE1OTI0OSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTUzOTkzMTA1LDQ0MDU1NjMyNzE2OTcsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgwODgzNDE4fQ.5tqeIMB4jkX3LcWbxu0-AuGIBsD2M9RS89fVMMW3MQk----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Klachtenbox, 5 mrt. 2023 23:20 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[7G9DQ3-Z7MO2]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[7G9DQ3-Z7MO2]
N. V.
Naar: Edenred Belgium
Beste,Ik wacht nog steeds op een correcte afhandeling van deze klacht.Met vriendelijke groeten, N.V.H.
Edenred Belgium
Naar: N. V.
Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1815523).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik wilde mijn aankoop met een andere cheque betalen, maar uiteindelijk werden mijn consumptiecheques gebruikt.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxODE1NTIzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzk4ODE2ODMzNzkzNywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDQ0MDU1NTM5OTMxMDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgyMjA3ODE4fQ.tc04wivItc6Wt-_RGVqx51YHnSaCB7nGsPZVm2-7dZsJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxODE1NTIzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzk4ODE2ODMzNzkzNywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDQ0MDU1NTM5OTMxMDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgyMjA3ODE4fQ.tc04wivItc6Wt-_RGVqx51YHnSaCB7nGsPZVm2-7dZs----------------------------------------------Ik wilde mijn consumptiecheques gebruiken, maar er werd een andere cheque gebruikt. Hoe komt dat?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxODE1NTIzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzk4ODE2ODMzNzkzNywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDQ0MDU1NTM5OTMxMDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgyMjA3ODE4fQ.tc04wivItc6Wt-_RGVqx51YHnSaCB7nGsPZVm2-7dZsJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxODE1NTIzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzk4ODE2ODMzNzkzNywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDQ0MDU1NTM5OTMxMDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgyMjA3ODE4fQ.tc04wivItc6Wt-_RGVqx51YHnSaCB7nGsPZVm2-7dZs----------------------------------------------Kan ik mijn vervallen cheques opnieuw activeren?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxODE1NTIzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzk4ODE2ODMzNzkzNywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDQ0MDU1NTM5OTMxMDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgyMjA3ODE4fQ.tc04wivItc6Wt-_RGVqx51YHnSaCB7nGsPZVm2-7dZsJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxODE1NTIzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMzk4ODE2ODMzNzkzNywiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDQ0MDU1NTM5OTMxMDUsMTEwMDE1NzExMzQ3MzddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNjgyMjA3ODE4fQ.tc04wivItc6Wt-_RGVqx51YHnSaCB7nGsPZVm2-7dZs----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.
Edenred Belgium
Naar: N. V.
DATA NOT AVAILABLE
Edenred Belgium
Naar: N. V.
DATA NOT AVAILABLE
N. V.
Naar: Edenred Belgium
DATA NOT AVAILABLE
Edenred Belgium
Naar: N. V.
DATA NOT AVAILABLE
Edenred Belgium
Naar: N. V.
DATA NOT AVAILABLE
N. V.
Naar: Edenred Belgium
Beste,Wordt er nu zelfs niet meer gereageerd?Onlangs nog van een collega gehoord dat hij nog een oude kaart heeft met vervaldatum in juli 2023 en hij kan daar nog perfect mee betalen. Totaal onbegrijpelijk dus dat de introductie van die rode kaart zo belangrijk zou geweest zijn en vooral dat mijn oude kaart geïnvalideerd werd. Kan dit nu eindelijk eens deftig uitgelegd worden aub?Ik wacht nog steeds op een correcte afhandeling van deze klacht.Alvast bedankt voor uw snelle reactie,N.V.H.
Edenred Belgium
Naar: N. V.
DATA NOT AVAILABLE
Edenred Belgium
Naar: N. V.
DATA NOT AVAILABLE
N. V.
Naar: Edenred Belgium
Beste,Wanneer mag ik een reactie verwachten aub? Zoveel klachten dat jullie ze niet meer behandeld krijgen? Het zou me eigenlijk niet verbazen. Of hebben jullie zoiets van "wij zijn niet verantwoordelijk voor onze eigen fouten en de klant moet dat maar gewoon slikken"?Ik vrees dat ik het nogmaals moet zeggen: dit is een klachtendienst onwaardig!Alvast bedankt voor uw snelle reactie,N.V.H.
Edenred Belgium
Naar: N. V.
DATA NOT AVAILABLE
Edenred Belgium
Naar: N. V.
DATA NOT AVAILABLE
N. V.
Naar: Edenred Belgium
Beste,Ik ben nog steeds aan het wachten...Waar moet ik nu eigenlijk een klacht indienen voor een deftige afhandeling? Gaan jullie dit pas echt serieus nemen als er via m'n werkgever een klacht wordt ingediend? Waar is die klantvriendelijkheid in godsnaam?Alvast bedankt voor een snelle reactie,N.V.H.
Edenred Belgium
Naar: N. V.
DATA NOT AVAILABLE
Edenred Belgium
Naar: N. V.
DATA NOT AVAILABLE
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten