Edenred We connect, You winHallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 1302978) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien Lanckman, 28 jan. 2022 10:11 CETBeste,Er zijn heel wat handelaars die ervoor gekozen hebben om geen aparte knop 'Consumptiecheque' te installeren op hun kassasysteem of betaalterminal.De handelaar kan dus de betaaloplossing **niet kiezen** tijdens de transactie.In handelszaken zonder terminal waarmee men een bepaalde cheque kan kiezen, wordt **de cheque die als eerste verloopt** gekozen. Op die manier is er minder risico dat uw cheques ongebruikt verlopen.Uiteraard begrijpen we dat u graag met het product van uw keuze wenst te betalen.Teneinde uw situatie te kunnen regulariseren, zou ik u willen vragen om volgend online formulier in te vullen: s:user.edenred.be/hc/nl/requests/new?ticket_form_id=4416972424977 zodat we hiervoor het nodige kunnen doen.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 27 jan. 2022 19:39 CET--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[3MK95V-7820] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__!!EyGG_rL3!WWMQTbiZvfe5x714dHMm7Sve906Xn827U75MSBtNRch8b7f8i_3MBP-EEfyBGheQkII$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__!!EyGG_rL3!WWMQTbiZvfe5x714dHMm7Sve906Xn827U75MSBtNRch8b7f8i_3MBP-EEfyBqB-nsMg$)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[3MK95V-7820]