Terug

maaltijdcheque

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Edenred Belgium

27/01/2022

Ik heb maaltijdcheques en consumptiecheques. Als ik bij lidl winkel en koop eten en wasmiddel . Gaat dit niet van maaltijdcheques zoals ik vraag maar eten van consumptiecheque en wasmiddel moet ik los betalen. Dit wil ik niet . ik kan consumptiecheques voor alles gebruiken en maaltijdcheques voor eten. En edenred zegt dat dit met datum heeft te maken . Vind dit totaal niet kunnen.

Berichten (2)

Edenred Belgium

Naar: J. V.

27/01/2022

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1302978).We doen er alles aan om ze binnen drie werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Het lukt me niet om mijn Ekivita Edenred-cadeaubon via de app te gebruiken. Wat nu?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360018234997?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzAyOTc4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAzMDA0NjY5NzgsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDE4MjM0OTk3LDM2MDAwMzY5NDIxOCw0NDEzOTk5MzY4NzIxXSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NTkwMDc0Nn0.maWaiKkTC7RkFDZ_fLzlnuFHU_q-DKC1tprIJY52yjQJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360018234997?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzAyOTc4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAzMDA0NjY5NzgsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDE4MjM0OTk3LDM2MDAwMzY5NDIxOCw0NDEzOTk5MzY4NzIxXSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NTkwMDc0Nn0.maWaiKkTC7RkFDZ_fLzlnuFHU_q-DKC1tprIJY52yjQ----------------------------------------------Ik krijg de melding 'systeemfout' of 'saldo ontoereikend' wanneer ik met mijn Edenred-kaart probeer te betalen.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360003694218?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzAyOTc4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAzMDA0NjY5NzgsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDE4MjM0OTk3LDM2MDAwMzY5NDIxOCw0NDEzOTk5MzY4NzIxXSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NTkwMDc0Nn0.maWaiKkTC7RkFDZ_fLzlnuFHU_q-DKC1tprIJY52yjQJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360003694218?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzAyOTc4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAzMDA0NjY5NzgsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDE4MjM0OTk3LDM2MDAwMzY5NDIxOCw0NDEzOTk5MzY4NzIxXSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NTkwMDc0Nn0.maWaiKkTC7RkFDZ_fLzlnuFHU_q-DKC1tprIJY52yjQ----------------------------------------------Ik heb een probleem met het aanmaken/aanloggen van mijn MyEdenred accounts:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4413999368721?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzAyOTc4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAzMDA0NjY5NzgsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDE4MjM0OTk3LDM2MDAwMzY5NDIxOCw0NDEzOTk5MzY4NzIxXSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NTkwMDc0Nn0.maWaiKkTC7RkFDZ_fLzlnuFHU_q-DKC1tprIJY52yjQJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4413999368721?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxMzAyOTc4LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAzMDA0NjY5NzgsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDE4MjM0OTk3LDM2MDAwMzY5NDIxOCw0NDEzOTk5MzY4NzIxXSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTY0NTkwMDc0Nn0.maWaiKkTC7RkFDZ_fLzlnuFHU_q-DKC1tprIJY52yjQ----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de Edenred - carduser.

Edenred Belgium

Naar: J. V.

28/01/2022

Edenred We connect, You winHallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 1302978) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien Lanckman, 28 jan. 2022 10:11 CETBeste,Er zijn heel wat handelaars die ervoor gekozen hebben om geen aparte knop 'Consumptiecheque' te installeren op hun kassasysteem of betaalterminal.De handelaar kan dus de betaaloplossing **niet kiezen** tijdens de transactie.In handelszaken zonder terminal waarmee men een bepaalde cheque kan kiezen, wordt **de cheque die als eerste verloopt** gekozen. Op die manier is er minder risico dat uw cheques ongebruikt verlopen.Uiteraard begrijpen we dat u graag met het product van uw keuze wenst te betalen.Teneinde uw situatie te kunnen regulariseren, zou ik u willen vragen om volgend online formulier in te vullen: s:user.edenred.be/hc/nl/requests/new?ticket_form_id=4416972424977 zodat we hiervoor het nodige kunnen doen.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 27 jan. 2022 19:39 CET--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[3MK95V-7820] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__!!EyGG_rL3!WWMQTbiZvfe5x714dHMm7Sve906Xn827U75MSBtNRch8b7f8i_3MBP-EEfyBGheQkII$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__!!EyGG_rL3!WWMQTbiZvfe5x714dHMm7Sve906Xn827U75MSBtNRch8b7f8i_3MBP-EEfyBqB-nsMg$)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Edenred - carduser.[3MK95V-7820]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform