Terug

Luxdeco doet zelf afbreuk van verkoopsovereenkomst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. G.

Naar: Luxdeco

02/03/2020

Na contact via mail en huisbezoek ifv opmeting en onderteking bestelbon, plaatste ik eind december 2019 mijn bestelling van horizontale jaloezieën door mijn voorschot van 40% te betalen. Op de bestelbon en via mail werd er mij een levertermijn van 15 werkdagen meegegeven. Na herhaaldelijke mails en telefoons werd er keer op keer laattijdig geantwoord dat deze volgende week zouden aankomen, wat dan uiteindelijk nooit zo was. Tot ik het woord ingebrekestelling liet vallen en toen wel een ander antwoord kreeg over een productieprobleem. Toen kreeg ik ook 2 opties of ik moest mijn bestelling aanpassen (breedte inkorten) of ze zouden de tweede week van maart leveren, in ieder geval met compensatie op mijn bestelling. Ik informeerde verder naar de compensatie en kreeg vrijdagnamiddag de mail dat deze 10% zou zijn als ik bevestigde voor productie en dat dan midden maart zou geleverd worden met als afsluiting We wachten op uw akkoord anders storten we het voorschot terug op uw rekening. Maandagochtend 8u bevestigde ik de productie, maar kreeg toen als antwoord We hebben uw mail heden morgen ontvangen. Aangezien we voor het week end geen antwoord hadden ontvangen hadden we het voorschot reeds teruggestort op uw rekening. Ik heb hierom niet gevraagd en mijn voorschot ook nog niet terug ontvangen dat zij op deze manier 2 maand op hun rekening hebben gehad zonder compensatie.

Berichten (1)

Luxdeco

Naar: B. G.

02/03/2020

Geachte Gelieve hierna ons antwoord te willen vinden.We hebben onmiddellijk gereageerd op haar mail.We wachten haar antwoord.Aangezien we merken dat dit een publieke klacht is en indien geen antwoord of rechtzetting van de klant ontvangen, wordt het dossier aan onze raadsman overgemaakt.M.VercleyenZaakvoerderMevrouw,Uw mail goed ontvangen.U heeft zelf de vraag gesteld of het voorschot terug betaalbaar was omdat de leveringsdatum niet zeker was.We vragen een bevestiging en die ontvangen we niet , zodoende dat de levertijd van 13/3/2020 niet kan behouden worden.We zouden dan met een situatie zitten waar u kan zeggen de leverdatum is niet gerespecteerd dus ik wens mijn voorschot terug , maar ondertussen zouden we wel met een afgewerkt product zitten.We hebben deze zaak correct opgelost.Aan u nog te beslissen wat u wenst, U kan nog steeds op uw beslissing terugkomen maar dan wel met een aangepaste levertijd.U mag ook diverse instanties contacteren, we zullen ons standpunt ook duidelijk maken aan dezelfde instanties en ons het recht voorbehouden om bij de minste negatieve publiciteiot, de zaak door de Rechtbank te laten beslechten.Met vriendelijke groeten,LuxdecoM.VercleyenZaakvoerder


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform