Terug

LUMINUS WONING PECHVERHELPING PRO

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. E.

Naar: Luminus

25/01/2024

Beste,Ik heb een Luminus woning pechverhelping pro via Uw bedrijf afgesloten. Niettegenstaande vandaag een interventie werd gevraagd voor een niet-werkende hoogrendementsketel centrale verwarming, wordt mij gemeld dat dit contract bij Uw diensten niet gekend is hoewel factuur dateert van 09/08/2023 met betaling via domiciliëring op 24/08/2023.Gelet op de hoogdringendheid willen wij dan ook vragen om dringende tussenkomst bij gebreke waarvan wij eventuele kosten door een andere dienst zullen verhalen op Luminus.Het feit dat wij geen energie-afname meer doen bij Luminus is niet één van de contractvoorwaarden zodat wij een naleving van de contractuele afspraken vragen.Met vriendelijke groeten.Voor Immo Den Abeele bvEeckhout Eddybestuurder


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform