Terug

Luminus rekent te hoge maandelijkse voorschotten aan.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: Luminus

22/09/2023

Door de V-test te doen met mijn werkelijk gasverbruik ontstaat het vermoeden dat Luminus mijn verbruik dubbel inschat en daardoor hogere voorschotten aanrekent dan werkelijk nodig. Ik heb de indruk dat de klanten worden gebruikt als renteloze kredietverstrekkers.Via contactformulier geen reactie. De chatbox is een lachertje. Mijn probleem met Luminus geprobeerd te schetsen in de chatbox (Diana ?) Maar eruit gesmeten wegens : time out.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform