Terug

Luminus onterechte factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Luminus

19/10/2023

Betreft dossier: 32-235-330 (31/07/23). -al bijna 4 maandenBeste, Dit dossier betreft het betalen van factuur 6647112420.Ik moet deze factuur niet betalen, aangezien Fluvius de meterstanden om 1 aug 2023 geneutraliseerd heeft. Zij hadden onterecht een tussentijdse meteropname gedaan.we hebben deze meterstanden vandaag geneutraliseerd zodat u voor deze periode geen verbruik wordt aangerekend. -FluviusLuminus moet op vraag van Fluvius dit aanpassen en de factuur annuleren. In plaats daarvan kreeg ik al een aanmaning van €8 en €10.Het is absurd dat de klantendienst niets kan doen, en de achterliggende dienst niets doet.Tot de annulatie van de factuur, kan ik niet anders dan klacht te blijven indienen.Ik hoop dat je deze kan escaleren.Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform