Terug

Luminus komt hun afspraak niet na

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. R.

Naar: Luminus

05/06/2023

Beste,In 2022 kreeg ik een slotfactuur van €2018,45. Ik had contact met een medewerker van Luminus via mail waarin stond dat ik het bedrag van €964,79 diende te betalen en dat Luminus het overige bedrag van €1053,66 voor hun rekening nam.Ik kreeg echt enkele weken terug opnieuw een slotfactuur van hetzelfde jaar met dezelfde gegevens. Alleen is het bedrag hoger!!!! Deze afrekening kost €2342,55 waarvan ik nog €1377,76 dien te betalen (het bedrag die Luminus voor hun rekening ging nemen!!)Ik heb verschillende medewerkers aan de lijn gehad die gewoon niet weten wat hun werk inhoudt en die me constant van kast naar paaltje stuurden. Ik werd constant doorverbonden naar iemand nieuws en uiteindelijk werd ik niet geholpen!!Hoe is het mogelijk dat Luminus zich niet aan te afspraak houdt en dat de factuur dan nog een keer zoveel hoger ligt????Wansmakelijk heel dit gegeven!!!Ik wil hier een deftige uitleg op en een oplossing want dit betaal ik niet! Luminus is nalatig en probeert mensen te bedotten!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform