Terug

Luminus Ketelonderhoud

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. K.

Naar: Luminus

14/10/2022

Beste, Ik ben sinds 18 augustus overgestapt naar Luminus Comfy dat me recht geeft op 55% korting op mijn ketelonderhoud. Nu wil ik daar gebruik van maken maar hoor ik telefonisch dat ik 6 maanden moet wachten vooraleer ik daar gebruik van kan maken. Dit staat nergens op de website noch op mijn contract vermeld. Zie hieronder de info van op mijn contract:Heb je het energietarief Luminus Comfy Gas, ComfyFlex Gas of ComfyFlex+ Gas? Dan zit het onderhoud van je ketel al automatisch inbegrepen in je tarief en betaal je slechts € 69,95 (incl. 6% btw) per onderhoud. 55% korting dus! 3.3. Tijdstip uitvoering onderhoud: Het onderhoud wordt in samenspraak met u ingepland. Het onderhoud zal ten vroegste 21 dagen na het sluiten van de Overeenkomst worden uitgevoerd. Het onderhoud wordt enkel uitgevoerd op werkdagen tijdens de normale kantooruren. Kan u me hiermee helpen aub. Mvg,Pascal


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform