Klacht
A. C.
Naar: FNAC BELGIUM
ik heb op 5/11/2021 een lp besteld. deze werd geleverd op 8/11/2021. bij het openen van de doos stel ik vast dat de lphoes beschadigd is in de krimpverpakking. ik wens dat fnac me een retourlabel emailt, zodat ik de beschadigde lp kan terugsturen (niet op mijn eigen kosten, want het is niet mijn schuld dat de lp kapot is) en ik wens een nieuw en onbeschadigd exemplaar te ontvangen.de klantendienst is zoals gewoonlijk van weinig tot geen hulp. ofwel krijg ik een nietszeggend antwoord, ofwel antwoorden ze zelfs helemaal niet.als je een goed ontvangt dat beschadigd is, is het niet aan de klant om de retourkosten te betalen!ik mag het gratis terugbrengen naar een fnac winkel, de dichtste winkel ligt op 35km van mijn huis, dus moet ik voor een lp 70km rondrijden, dat is klantvriendelijk!
Berichten (9)
FNAC BELGIUM
Naar: A. C.
Beste Meneer Furniere,Bedankt voor uw e-mail en uw constructieve opmerkingen over onze service. Het spijt ons dat Fnac.be niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u niet de service heeft gekregen die u als klant verdient. Wij houden rekening met uw opmerkingen om ons te helpen onze service te verbeteren.Hier in bijlage vind u een retour label weder op onze kosten alsook eeretour document dewelke wij u vragen mee in het pakje te verstuuren, voor een correcte verwerking te kunnnen garanderen .Eens het pakje bij ons is toegkomen en verwerkt gaan wij over tot een terugbetaling.Onze excuses voor dit late antwoord.Met vriendelijke groeten,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.
A. C.
Naar: FNAC BELGIUM
Zoals we gewoon zijn van Fnac is jullie reactie of oplossing 'too little, too late'.Het album is ondertussen niet meer verkrijgbaar bij Fnac, dus zal ik nooit een vervangexemplaar toegestuurd krijgen, correct?Antwoord hier eens op: Waarom krijg ik nooit een oplossing of zelfs maar een deftige reactie van jullie bij rechtstreeks contact? Het is pas via Testaankoop dat ik een antwoord van jullie krijg. Beschamend.
FNAC BELGIUM
Naar: A. C.
Beste meneer Furniere,Bedankt voor uw mail, helaas is er geen vervang exemplaar beschikbaar, om deze reden wordt uw bestelling terugbetaalt eens de retour zending hiervan bevestigd is door onze logistiek.Door de eindejaars drukte hebben onze diensten, enige vertraging opgelopen bij de verwerking van de mails.Het spijt ons dan ook dat we niet in staat waren van u betere ervaring aan te bieden vanaf het eerste contact.Met vriendelijke groeten,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.
A. C.
Naar: FNAC BELGIUM
Aangezien jullie mij een beschadigd goed hebben toegestuurd, en jullie kunnen mij geen vervangexemplaar bezorgen, dan wens ik van jullie een directe korting te krijgen.
FNAC BELGIUM
Naar: A. C.
Beste meneer Funiere,In dit geval mogen wij u een online saldo toekennen aan uw account op fnac.be ter waarde van 5 euro, geldig voor de tijdspanne van 1 jaar .In afwachting van uw respons.Met vriendelijke groeten,Hopend u hiermee van dienst te zijn,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Heures d 'ouverture service clientèle lun-ven 9 h à 17
A. C.
Naar: FNAC BELGIUM
Zijn jullie niet beschaamd, dit moesten de Fnac klantendienst toch al na mijn eerste mail voorgesteld hebben! Maak daar maar 7,50€ of zelfs 10€ van voor alle ergernis en frustratie die jullie me bezorgd hebben. En waag het niet om er voorwaarden aan te koppelen. Tis trouwens een vergiftigd geschenk, ik was niet van plan om nog iets bij jullie te bestellen, altijd is het artikel beschadigd bij levering. Ja, altijd!Dit soort gedoe heb ik dus nog enkel maar met Fnac gehad. Bij gelijk welke online speler is dit soort problemen binnen de 48u opgelost. Ik ben al van 12/11/2021 naar een oplosing aan het vragen, dit hou je toch niet voor mogelijk?Antwoord hier ook maar op : Waarom negeren jullie mij straal als ik rechtstreeks een mail stuur, jullie reageren pas als ik via Testaankoop stuur. Schaam jullie!Stuur me maar vlug dat saldo van 10€, ik bestel een lp, en kijk halsreikend uit naar een levering zonder schade.
FNAC BELGIUM
Naar: A. C.
Beste klant,Bedankt voor je e-mail.We krijgen momenteel veel mails te verwerken. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, vind je hieronder enkele vaakgestelde vragen en antwoorden.1. Je hebt je Fnac-lidkaart niet ontvangen2. Je wil je bestelling opvolgen3. Je bent niet tevreden over je aankoop4. Je hebt je terugbetaling nog niet ontvangen5. Je toestel is defect6. Je wenst een factuur te ontvangenHeb je het antwoord op je vraag niet gevonden, dan vragen we je om contact met ons op te nemen door een reply te doen op deze mail. Wij zullen je binnen de 5 werkdagen antwoorden.VragenAntwoorden1. Je hebt je Fnac-lidkaart niet ontvangenWanneer je online lid wordt van Fnac, krijg je geen fysieke kaart maar enkel het nummer van je lidkaart. Deze kan je ingeven in je account bij 'Mijn gegevens'. Zo geniet je van al onze ledenaanbiedingen, zowel online als in de winkel.Wil je toch graag een fysieke kaart ontvangen, dan kan je deze aanvragen aan de balie van je Fnac-winkel.2. Je wil je bestelling opvolgenJe kan de status van je bestelling volgen op je Fnac-account via de tab 'Mijn bestellingen'. Van zodra je bestelling verstuurd is, kan je je pakje volgen:- Via de app van bpost (Google Play StoreApp Store) met het mailadres van je Fnac-account.3. Je bent niet tevreden over je aankoopAls je je toestel online hebt gekocht, beschik je over een bedenktijd van 14 dagen om ons te melden dat je je product wil terugsturen. De retourprocedure is verschillend naargelang het gaat om een Fnac-aankoop of om een aankoop via een verkoper op onze site.- Een Fnac-aankoop1. Stuur je product op eigen kosten terug met een kopie van de factuur en dit binnen de 14 dagen na ontvangst van je product naar het volgende adres:Fnac Online RetourSlesbroekstraat 1011600 Sint-Pieters-LeeuwWij zorgen nadien voor een volledige terugbetaling van het product op voorwaarde dat je product in originele staat en volledig is (verpakking, accessoires, handleiding ...)- Een aankoop via een verkoper op onze siteContacteer de verkoper via je Fnac-account (tab 'Mijn bestellingen', pijl ' Details bekijken', button 'Een probleem met deze...'). Via het formulier op deze pagina kan je in contact komen met de verkoper. De verkoper zal je de retourvoorwaarden vermelden.Als de externe verkoper niet antwoordt binnen de 5 dagen, kan je ons een klachtenmail sturen op het adres callcenter@befnac.com.4.Je hebt je terugbetaling nog niet ontvangenAls je je bestelling geannuleerd hebt of je hebt een retour gedaan van je product in het kader van de 14 dagen bedenktijd voor online aankopen, wacht je op een terugbetaling. De behandeling van je terugbetaling hangt af van je betalingsmethode tijdens je bestelling.Betaling via debetkaart:Vul je bankgegevens aan in je Fnac-account, tab 'mijn gegevens', 'mijn betaalgegevens' - Naam van de titularis van de rekening- IBAN-nummer: zonder spaties (bv. BE12123456789123)- BIC: zonder spaties (bv. KREDBEBB)Klik op de gele knop om te valideren.Van zodra je gegevens aangevuld zijn, vragen wij aan onze dienst boekhouding om de terugbetaling in orde te brengen. Hou rekening met een periode van 4 werkdagen na ontvangst van je gegevens.Betaling via kredietkaart:Indien je een bestelling annuleerde, zal je kaart niet gedebiteerd worden. De betaling gebeurt pas op het moment van de verzending van je bestelling.Heb je een artikel teruggestuurd, dan wordt de terugbetaling automatisch gecrediteerd op je kredietkaart van zodra je retour behandeld is door Fnac.Hou rekening met een periode van 2 weken voor je retour door onze diensten behandeld is.Betaling via fnac.be-cadeaucheques of Fnac Vanden Borre-cadeaukaart:De fnac.be-cadeaucheques of de Fnac Vanden Borre-cadeaukaart zal gedebiteerd worden, zelfs als je je bestelling geannuleerd hebt. Het bedrag wordt teruggestort in de vorm van fnac.be-cadeaucheques. Hou rekening met een tijd van 2 weken voor de behandeling door onze diensten.Heb je een artikel teruggestuurd, dan krijg je het bedrag teruggestort in de vorm van fnac.be-cadeaucheques. Hou rekening met een tijd van 2 weken voor de behandeling door onze diensten.Je kan het saldo van je fnac.be-cadeaucheques bekijken op je Fnac-account, via de tab 'Mijn bestellingen', button 'Cadeaubon'.5.Je toestel is defectAls je toestel defect isWat doen?- Plaats uw apparaat in de originele verpakking of in een stevige, gesloten doos.- Neem contact met uw winkel.- Voeg het reparatiedocument toe (als bijlage bij deze e-mail).Kun je het niet uitprinten? Noteer uw dossiernummer.- Zet uw apparaat af bij de winkel van uw keuze nadat u contact heeft opgenomen met uw winkel.Hoe lang duurt de reparatie? Een reparatie duurt meestal 4 tot 8 weken. Gezien de huidige situatie is het echter mogelijk dat deze tijd wordt verlengd, afhankelijk van de beschikbaarheid van reserveonderdelen. Er wordt contact met u opgenomen wanneer u uw toestel in de winkel kunt ophalen.Contacteer ons op 02 700 91 91 (ma - vr: 9 uur 's - 17 uur 's).6.Je wenst een factuur te ontvangenHelaas hebben we niet de mogelijkheid om je een factuur met het btw-nummer van je bedrijf te bezorgen voor aankopen via internet omdat fnac.be geen professionele aankopen toelaat.Indien je aankopen wenst te doen als professional, vragen we je om langs te komen in de winkel of onze B2B-dienst te contacteren:Mail fnaccorporate@be.fnac.coms:www.nl.fnac.be/fnacproMet vriendelijke groeten,GaelleFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.
A. C.
Naar: FNAC BELGIUM
Zijn jullie niet beschaamd, dit moesten de Fnac klantendienst toch al na mijn eerste mail voorgesteld hebben! Maak daar maar 7,50€ of zelfs 10€ van voor alle ergernis en frustratie die jullie me bezorgd hebben. En waag het niet om er voorwaarden aan te koppelen. Tis trouwens een vergiftigd geschenk, ik was niet van plan om nog iets bij jullie te bestellen, altijd is het artikel beschadigd bij levering. Ja, altijd!Dit soort gedoe heb ik dus nog enkel maar met Fnac gehad. Bij gelijk welke online speler is dit soort problemen binnen de 48u opgelost. Ik ben al van 12/11/2021 naar een oplosing aan het vragen, dit hou je toch niet voor mogelijk?Antwoord hier ook maar op : Waarom negeren jullie mij straal als ik rechtstreeks een mail stuur, jullie reageren pas als ik via Testaankoop stuur. Schaam jullie!Stuur me maar vlug dat saldo van 10€, ik bestel direcr een lp, en kijk halsreikend uit naar een levering zonder schade.
FNAC BELGIUM
Naar: A. C.
Beste Meneer Funierre,Bedankt voor uw mail, het online saldo ter waarde van 10 euro werd toegevoegd op uw account op fnac.be.Met vriendelijke groeten,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten