Terug

Loze beloftes

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

R. R.

Naar: TV Outlet

28/10/2025

Er gaan een heleboel dingen mis met mijn bestelling. Ik raad iedereen af hier te bestellen. Als je hier bestelt kun je ervanuit gaan, zoals vele andere ervaringen ook bevestigen dat je besteling veel later dan beloofd aankomt. Bij mij is de bestelling 3 keer uitgesteld. En er is geen enkel zicht op wanneer deze daadwerkelijk komt, en of deze uberhaupt komt. Keer op keer wordt je aan het lijntje gehouden met een alternatief product, of een levertijd die niet heel veel langer nog zou moeten gaan duren. Ik heb inmiddels meer dan 50 emails heen en weer gemailed en heb uiteindelijk besloten de hoop op te geven en mijn bestelling te annuleren. Ook het annuleren gaat moeizaam, daar wordt er ook zoveel mogelijk tijd gerekt met een terugbetaling. Het gaat zelfs zo ver dat ik genoodzaakt wordt een incassobureau in te schakelen.

Berichten (2)

TV Outlet

Naar: R. R.

28/10/2025

Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. De administratie verwerkt alle credits binnen 10-14 (werk)dagen. Zodra dit is gebeurd ontvangt u hier de bevestiging van. Hierbij bevestigen wij dat de uitbetaling van €744correct is verwerkt door onze serviceprovider. Het bedrag zaluiterlijk op 5 november vóór 17:00 uurzijn bijgeschreven op het bij ons bekende – of door u aan ons doorgegeven – IBAN-rekeningnummer. Mocht u naar aanleiding van deze bevestiging nog vragen hebben, dan staan wij uiteraard graag voor u klaar. U kunt contact met ons opnemen via service@tvoutlet.tvof telefonisch via 085 130 87 76. Met vriendelijke groet, Jesse Beel TV Outlet Service Specialist www.TVoutlet.tv Een TV voor iedere portemonnee! ---- op Di, 28 Okt 2025 09:30:19 +0100 Klachtenklachten@test-aankoop.be schreef ---- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

R. R.

Naar: TV Outlet

09/11/2025

22 oktober is mijn order geannuleerd. Zoals Jesse Beel hierboven aangeeft is mij dan ook 22 oktober een mail gestuurd dat ik binnen 10-14 werkdagen mijn geld terug zou zien. Ik had besloten mijn goede wil te laten zien en nog even geduld te hebben voor in een incassobureau inschakel. Ik wil iedereen die dit leest, en ook TVoutlet zelf erop wijzen dat ik tot op heden nog geen enkele euro heb teruggezien, iets waar ik na meerdere verbroken beloftes in het verleden niet verbaast over ben. Het is werkelijk waar, zoals in de toegevoegde bijlage te zien is ongelooflijk hoeveel stress en moeite erbij komt kijken om bij TVoutlet te communiceren. Welgeteld 52 emails over dit specifieke probleem, iets wat al speelt sinds 18 september.

Bemiddeling door Testaankoop 13 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform