Terug

Loze beloftes en zware teleurstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Testaankoop

05/02/2025

Beste, Een tweetal maanden geleden belde Testaankoop me op met een aantrekkelijke aanbieding van €2 en daar bovenop een Airfryer als cadeau. Ik ontving magazines maar bij navraag bleek dat ik nog een maand (aan voordeeltarief) moest betalen om de airfryer te ontvangen. Ze stuurde me mails ter nazicht en bevestiging. Ik heb deze niet bevestigd of teruggestuurd omdat ik zwaar ontgoocheld was omdat UITGEREKEND TESTAANKOOP LOZE BELOFTES maakt. Toch zag ik vandaag dat €11,98 van mijn rekening is gehaald! (Zonder mijn bevestiging van de mails)! Ik heb de bank gebeld en de domiciliëring geblokkeerd en om terugboeking gevraagd. Ik moest TA hierover nog wel verwittigen. Maar pas 1 maart 2025 zou mijn abonnement dan stopgezet worden. Ik vind sommige artikelen van TA zeer interessant maar écht onvoldoende voor mij aan die prijs. En als dan uitgerekend TA loze beloftes doet, geld van mijn rekening (gekend van vroeger) haalt zonder schriftelijke toestemming, ben ik heel zwaar teleurgesteld!

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 05 februari 2025

Testaankoop

Naar: E. V.

06/02/2025

Beste Abonnee, Na controle zien we dat je op 20/12/2024 tijdens een persoonlijk gesprek met één van onze medewerkers werd ingeschreven op een abonnement met een gratis proefperiode van 2 maanden. Als onderdeel van deze promotie is er standaard geen welkomstgeschenk. Op 24 januari heb je contact opgenomen met onze diensten omdat je merkte dat je geen welkomstgeschenk had ontvangen. Je abonnement werd toen aangepast naar het abonnement met welkomstgeschenk: de voucher ter waarde van 80 punten, die je kunt inwisselen op de website van onze partner giftin.be voor een airfryer of een ander cadeau naar keuze. Je ontving hiervan een bevestigingsmail van onze abonnementendienst. De 80 punten werden op 29/01/2025 geactiveerd en je ontving een e-mail van onze partner om je te registreren en je cadeau te kiezen. We merken echter dat je nog geen cadeau hebt gekozen. Om toegang te krijgen tot de website waarop je een cadeau kunt uitkiezen, moet je je eerst registreren en een wachtwoord instellen. Vul je abonneenummer in op de webpagina giftin.be, klik daarna op Aanmelden en volg de instructies voor het verdere registratieproces. Zodra je account is aangemaakt, ontvang je van onze partner een e-mail ter bevestiging dat je punten zijn geactiveerd. Abonnementen kunnen op elk moment worden opgezegd, maar elke begonnen maand wordt als een volledige maand gerekend. Een maand begint op de 1e van de maand (bijvoorbeeld 1 februari) en eindigt op de laatste dag van de maand (28 februari). We hebben je verzoek om het abonnement stop te zetten op 05/02/2025 ontvangen. Je abonnement wordt dus beëindigd op 01 maart 2025. De abonnementsbijdragen voor januari en februari worden op 05/02/2025 via domiciliëring geïncasseerd. De domiciliëring wordt daarna automatisch gestopt. (€2 voor de proefperiode voor de maanden december en januari + € 12,33 abonnementsbijdrage voor februari) Indien de betaling via domiciliëring niet lukt, ontvang je een overschrijving voor dit bedrag. We hopen je hiermee voldoende informatie te hebben gegeven en wensen je veel plezier met het uitkiezen van je cadeau. Aarzel niet om de klantendienst van onze partner te contacteren bij vragen over het cadeau, op het nummer 078251005 of stuur een e-mail via het contactformulier op giftin.be. Zij zorgen voor de opvolging van het geschenk. Voor vragen over je abonnement kun je altijd terecht bij onze klantenservice op 025423200. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform