Terug

Loze beloftes en valse excuses

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

04/07/2023

Je maakt telefonisch een afspraak om te leveren 2 weken voordien aangezien de eerste levering niet kon uitgevoerd worden wegens de straat te smal is voor de vrachtwagen. Er wordt een afspraak gemaakt om binnen 2 weken op 04/07 te leveren via een externe die wel in de straat kan. Je krijgt de dag zelf dan (04/07) een melding dat er weer niet kon geleverd worden terwijl er niemand aan de deur is geweest. Na telefonisch contact op te nemen met de chauffeur stond er zogezegd een kraan in de straat door werken waardoor de vrachtwagen er niet in kon. Dit terwijl er absoluut geen werken zijn maar wel in de straat ernaast waar de vrachtwagen op geen enkele mogelijke manier moet binnenrijden. Aan de lijn geven ze mij geen enkele uitleg waarom ze het excuus gebruiken van de straat ernaast en van de wegenwerken. Er wordt mij enkel verteld op onbeschofte wijze bent u de vrachtwagenchauffeur misschien?. Er is ook geen enkele oplossing die door de klantendienst aangeleverd is. Ze zeggen enkel dat er de komende dagen zal geprobeerd te leveren worden. Dit op de dagen waarop er niemand aanwezig is.

Berichten (3)

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. S.

05/07/2023

Beste,Omwille van de reeds drukke verlof periode waren onze externe firma's reeds volgeboekt.De vaste chauffeur heeft op 04/7 nogmaals een poging gedaan om in de snoekstraat te rijden .Momenteel zijn daar grote werken bezig waardoor de toegang met vrachtwagen onmogelijk is.We hebben twee oplossingen zodat u toch nog de goederen kan ontvangen. * Nieuw leveringsadres * Ophaling in ons depot te Merelbeke.Dank om ons uw voorkeur te laten weten.Onze excuses voor deze onaangename ervaring.Met vriendelijke groeten,Mireille ClareboutGLS Belgium Distribution NV/SADepot Gent FreightSluisweg 109820 MerelbekeBelgiumT +32 (0)9 244 08 99E freight.gent@gls-belgium.comwww.gls-group.eu[:services.gls-belgium.com/signature/logo_92_f.jpg]

L. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

05/07/2023

Beste, in bijlage kan u de fotos van de straat vinden op 04/07 terugvinden. Er zijn absoluut geen werken in de Snoekstraat aan de gang. Wel in de Zalmstraat maar daar hoeft niet ingereden te worden om de Snoekstraat te bereiken. De Snoekstraat is vrij bereikbaar. Ik had die dag vrijaf genomen. De manier waarop telefonisch werd afgehandeld is onaanvaardbaar. Er werd ook geen oplossing voorgesteld.

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. S.

06/07/2023

Beste ,Dit was de foto die de chauffeur ons bezorgd had op 04/07.Naar aanleiding van uw antwoord heb ik hem gevraagd om vandaag terug te gaan naar de Snoekstraat .Hij heeft zijn fout toegegeven, de werkzaamheden zijn niet in de snoekstraat maar de straat ernaast nl. de Zalmstraat.Wel kon de Snoekstraat vandaag niet ingereden worden wegens verkeerd geparkeerde wagens op de hoek.Dit betekent dat we een nieuwe leveringsafspraak kunnen plannen vanaf morgen .Kan u laten weten welke dag er best voor u past ?Met vriendelijke groeten,Mireille ClareboutGLS Belgium Distribution NV/SADepot Gent Freight Sluisweg 10 9820 Merelbeke Belgium T +32 (0)9 244 08 99 E freight.gent@gls-belgium.com www.gls-group.eu


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform