Terug

Loze beloften

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: MediaMarkt

23/09/2023

20 december bestelde ik een iPhone van 1479 euro MET DE BELOFTE DIE TE KRIJGEN op de 22ste september.Er stond zwart op wit dat die beschikbaar was. Ik bestel dus bij Mediamarkt met het idee dat ik die zou hebben op 22sept.Wat blijkt dat zij express loze beloftes hebben gemaakt. De iphone is niet meer beschikbaar. Als ik dit had geweten had ik bij een andere firma kunnen bestellen maar dit deed ik niet aangezien ik dacht dat ik hem uiterst 22sept ging krijgen. Zij hebben gewoon gezegd dat hij beschikbaar was voor mij, om mij te lokken. Nu zit ik in de sh*t met een kapotte gsm waarmee niet meer te werken valt. Ze hebben mij een mail gestuurd waarin ze zichzelf excuseren maar daarmee ben ik niets.Ik betaal 1500 euro met hun belofte die op een specifieke datum te krijgen. Blijkbaar kan het nu nog maanden duren eer ik die bestelling krijg. Ik vind dit ronduit schandalig.Nu zeggen ze ook wilt u uw bestelling annuleren? Alle man hoezo zelf???? Dat is gemakkelijk voor hun.Wat kan hieraan gedaan worden? Welke gevolgen kan dit hebbe voor mediamarkt?

Berichten (1)

MediaMarkt

Naar: P. S.

23/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230923-012252.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34946---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform