Terug

Loskomende naden in zetel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: Seats and Sofas

11/07/2018

Op 26/11/2015 ontvingen we onze sofa, aankoopbedrag ± 2000€. 2.5 jaar na aankoop scheurt de naad op een van de onderdelen langzaam open. Ik heb een klacht ingediend bij Seats&sofa, maar werd daar met een kluitje in het riet gestuurd, wettelijke garantie is verlopen en de enige oplossing is de sofa te laten repareren op eigen kosten. Firma die hiervoor wordt aangeraden is een Nederlands bedrijf... kwestie van de transportkosten nog wat te laten oplopen. Indien ik de reparatie niet wens kan ik ook een korting krijgen op een nieuw meubel. Eerlijk gezegd, 2000€ dat na 2.5 jaar stuk gaat, ik vind dit niet normaal.

Berichten (1)

Seats and Sofas

Naar: S. C.

12/07/2018

Geachte mevrouw,Aangezien de bij ons aangekochte zetel door u op 26-11-2015 is opgehaald, moeten we u spijtig genoeg mededelen dat de garantie periode van 2 jaar verstreken is.Na het verstrijken van de garantie aanvaarden wij geen herstellingen meer, trouwens is het voordeliger en gemakkelijker voor uzelf dat u contact opneemt met onze onafhankelijke en zelfstandige zetelhersteller.Hij kan zelfs in de meeste gevallen de zetel bij u thuis herstellen.De gegevens zijn: Firma H.M.R Mr. Tenbrink tel: 0031-104.510.157 fax: 0031-104.581.871 E-mail: info@hollandmeubelrepair.nlHopende u van dienst te zijn geweestMet vriendelijke groet,Mit freundliche Gra¼aŸe,Cordialement,Servicecoa¶rdinatricea Autolei 55 2160 Wommelgem


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform