Beste, wij hebben op 26/11/2022 online een loopband besteld van het type Bodytone DT22WIFI, bij de firma Decathlon. In de fiche die ik nog bezit in PDF staat er bij de technische informatie dat de loopband compatibel is met Zwift. Daarvoor hebben we ook speciaal deze loopband gekocht om virtueel te kunnen trainen waar ook ter wereld.Wij hebben de eerste weken na de aankoop vanalles geprobeerd om Zwift te kunnen installeren op onze loopband. Uren zijn we bezig geweest om dit te proberen. Tenslotte hebben wij uit wanhoop op 5/1/2023 een mail gestuurd naar de firma Bodytone om te vragen ons te helpen. Op 27/1/2023 kregen we een antwoord terug van de firma Bodytone dat onze machine misschien een software-update nodig had. Wij hebben deze update uitgevoerd, maar nog steeds konden wij geen connectie maken met ZWIFT of zo. Op 11 februari heb ik dan een eerste mail gestuurd naar Decathlon om hun hulp te vragen. Mijn vraag was naar technische assistentie of omruiling of terugbetaling van de aankoop. Na herhaaldelijke telefoons en mails kreeg ik het volgend bericht : Deze machine maakt geen verbinding met tracking apps. Op de website staat dat het kan verbinden met Netflix, Youtube en internet.Ik heb dan de technische fiche van Decathlon zelf doorgestuurd naar Decathlon waarop staat dat het toestel compatibel is met Zwift en dat we niet kunnen akkoord gaan met hun antwoord. Als laatste mail ontvingen we dit van Decathlon : HalloDe klant kocht de loopband in november en 4 maanden later openen ze de inval, we kunnen geen terugbetaling doen, het is buiten de tijd. Ik heb de verkoper van de rekening op de hoogte gebracht, om de informatie te wijzigen.Op onze officiële website, hebben we deze informatie niet.Decathlon ontloopt hier volledig zijn verantwoordelijkheid, want het is zij die het toestel verkopen en eveneens de specificaties op de website plaatsen.Wij zijn bijzonder teleurgesteld over de manier waarop ze dit van zich af willen schuiven.