Lidl,
In de folder van Lidl voor week 44 stond een grote opvallende advertentie van een halve pagina om kip in promotie aan te prijzen, deze promotie was op maandag 4 en dinsdag 5 november geldig.
Het betrof een grote advertentie waarin kip aan een zeer uitzonderlijk lage prijs geadverteerd werd, dus wist men zeker dat er veel vraag ging zijn.
De maandag trof ik een lege koelkast en een blad aan met uitleg (zie foto), de dinsdag vond ik opnieuw een lege koelkast en een winkelverantwoordelijke met een misprijzende en minachtende houding tov van mij en de vragen die ik hierover stelde.
De winkelverantwoordelijke deed ook alsof ze de term "lokvogelpraktijken" niet kende, en ontkende ook dat dit een probleem en praktijk is die reeds decenia lang beoefend word bij Lidl, ik heb het reeds vele tientallen malen zelf meegemaakt, en dit telkens als het om dergelijke uitzonderlijke actie ging.
De winkelverantwoordelijke wou ook niet ingaan om een gelijkaardig artikel aan dezelfde prijs mee te geven, ook daar had ze nog nooit van gehoord.
Ik vraag mij af hoe het kan hoe een brutaal persoon met dergelijke minachting voor de klant en de wetgeving winkelverantwoordelijke kan zijn bij een bedrijf als Lidl.
Ik wil alsnog van de promotie gebruik kunnen maken, dit vind ik niet meer dan normaal, tenslotte heb ik tijdens de dagen van de actie telkens langgeweest in de winkel, en dit zeer ruim voor het einde van de dag.