Terug

Loberon: aanmaningen blijven komen na maanden verschuldig bedrag loopt op- geen opvolging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: LOBERON

28/01/2024

Beste,In september bestelde mijn vrouw een aantal goederen waarvan we een deel kregen. De opvolging van de bestelling liep heel moeilijk. Na verschillende telefoontjes vernam ze dat de goederen teruggestuurd werden door de afhaalpunt (?). Sindsdien heb ze verschillende aanmaningen ontvangen, met telkens administratieve kosten erbij. Meermaals heb ze gemail (zie oonder) en gebeld. Men stelt ze telkens gerust maar kan haar geen schrijftelijk bevestiging sturen dat alles in orde is.Afgelopen vrijdag ontvingen we weer een aanmaning. Dit is onaanvaardbaar, en echt jammer voor een bedrijf dat we, ondanks het feit dat het prijzig is in verhouding met de kwaliteit, wel mooie en originele artikels aanbiedt en we meermaals hadden aanbevolen. Het is niet meer het geval...Subject: Re: KLACHT: Aanmaning MAH1446728 - Klant 2107574 !!!!Date: 5 January 2024 at 10:57:41 CETTo: service@loberon.nl, LOBERON Klantenservice [klantenservice@loberon.be]Cc: service@loberon.deBeste,Ik probeerde u te bereiken op het telefoonnummer dat u op uw aanmaning vermeldt: 030-65 92 530, maar het nummer bestaat niet!Mijn mails werden niet beantwoordt, dus belde ik opnieuw met uw klantendienst omtrent deze klacht. Uw medewerkers zijn steeds begripvol en proberen zoveel mogelijk te helpen, maar kunnen helaas weinig doen. Ze zien mijn vorige mails en bevestigen dat de zaak in behandeling is, maar kunnen me niet doorverwezen naar de betreffende dienst en ook met niet schriftelijk beantwoorden. Ik ben helaas niets mee met een geruststelling aan de telefoon, als ik vervolgens aanmaningen blijf ontvangen... De aanmaning gaat over een bestelling van september 2023. Van die bestelling ontving ik NOOIT de artikels waarvan Loberon de betaling eist. Die artikels werden (zoals loberon me telefonisch liet weten) zonder reden teruggestuurd naar LOBERON zonder geleverd te worden (?). Uw medewerkster vertelt me dat alles wordt behandelt door een andere dienst en dat de aanmaningen automatisch worden verzonden, maar ik zou graag zo snel mogelijk een bevestiging willen ontvangen dat er geen bedrag is verschuldigd en dat de verzending van aanmaningen stopt.Alvast bedankt!On 2 Jan 2024, at 12:55Beste,Ik kreeg opnieuw een aanmaning + 15 euro kosten bij laattijdige betaling.Graag zou ik zo snel mogelijk informatie willen ontvangen over de bestellingen die niet betaald werden (welke artikels exact), want ik kan niet zien als ik op jullie site inlog.Ik wens ook een klacht in te dienen voor de gebrekkige opvolging.Alvast bedankt,Begin forwarded message:Subject: DRINGEND: Aanmaning MAH1446728 - Klant 2107574Date: 14 December 2023 at 14:44:08 CETTo: service@loberon.nlCc: LOBERON Klantenservice [klantenservice@loberon.be]Beste,Zoals u me daarnet heeft gevraagd stuur ik mijn verzoek via mail naar dit e-adres. Ik zet ook in kopie het e-adres in België, ook voor alle zekerheid.Ik kreeg vandaag per post een aanmaning tot betaling van 666,25 euro (zie bijlage) ivm rekening DR10031491. Ik dacht in orde te zijn met al de betalingen en ben gaan kijken op jullie site onder mijn profiel. Ik zie daar mijn bestellingen staan, maar kan ze niet allemaal inkijken (het systeem laat dit niet toe?) en zie dus niet om welke bestelling het gaat. Het gaat in ieder geval niet over de 4 laatste bestellingen, die kan ik wel inkijken.Ik vind het bijzonder jammer dat uw bedrijf nog bestellingen van me heeft aanvaard terwijl ik, zoals u beweert, vorige bestellingen niet heb betaald. Eerst moet uitgeklaard worden wat met die rekeningen gebeurt (of is gebeurd).Graag zou ik zo snel mogelijk willen weten om welke bestelling het concreet gaat (welke goederen). Ik bijlage stuur ik ook alle betalingen dat ik tot nu toe heb gedaan naar uw bedrijf.Bedankt om met hierover snel iets te laten weten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform