Een onmogelijk verhaal met MondialRElayOp 22 augustus werd een pakket via HERMES in Duitsland naar België verzonden, Op 23 augustus is dit pakket afgeleverd bij de partner MONDIALRELAY met een 26 delig trackingnummer Vanaf die dag is het een puinhoop.Het pakket is door heel Frankrijk gereisd en volgens de laatste tracking van 5 oktober bevindt het zich in de HARNES-hub in Frankrijk.Qua communicatie haalt MondialRelay een hoge score (ironie), als we het via messenger proberen krijgen we soms na een paar dagen antwoord met een verzoek om aanvullende informatie, we sturen het op, dan een paar dagen of weken later is er een antwoorden.Een e-mail sturen naar de klantenservice is nog erger, ik wacht nog steeds op een reactie. Via Twitter, nou, ik heb elk kanaal geprobeerd, het is onmogelijk.Ik probeerde dan maar via de telefoon bij de klantendienst.De trackingcode, het eerste dat je hoort, geef me de 8 cijfers, toen ik uitlegde dat ik 26-cijferige tracking had, was het alsof ik van een andere planeet kwam. Ook al heb ik met handen en voeten uitgelegd dat ik het pakje op hun website via de 26 cijfers kon volgen, het was alsof ik tegen een muur praatte. De eerste telefoontjes waren dan ook desastreus .Gelukkig kwam ik op een dag iemand tegen met een beetje meer verstand die ook wist hoe het pakket te traceren met de eerste 10 (en niet 8) cijfers , helaas kon hij me alleen vertellen dat de ontvanger onbekend was op het pakket, volgens zijn computer natuurlijk. Deze persoon heeft de hub ook een bericht gestuurd voor info, einde verhaal, en verder geen nieuws meer.Meerdere pogingen daarna telefonisch om informatie te verkrijgen hebben steeds tot hetzelfde resultaat geleid, het niet aanvaarden van de 10 cijfers van de tracking omdat het er 8 moeten zijn volgens hun boekje, of je moet contact opnemen met de afzender die contact moet opnemen met Hermes of het pakketje zal zijn weg vervolgen ??.We weten ook dat men contact moet opnemen met HERMES en de afzender was in de tussentijd ook betrokken bij hetzelfde schema met HERMES in Duitsland, die zei dat we contact moesten opnemen met MondialRelay ??.In de tussentijd heb ik verschillende pogingen ondernomen om contact op te nemen met de klantenservice van MondialRelay België, ze nemen gewoon de telefoon niet op.Het is nu 6 oktober en het pakket is ergens in handen van MondialRelay en als klant loop je tegen een muur aan van terughoudendheid en administratieve regels. Niemand zal je vertellen, we zullen dit pakket ergens vinden en ergens beschikbaar stellen. Ze vroegen me meerdere keren om mijn gegevens, er werd nooit iets mee gedaan.Op 23 september ontving ik een reactie op een klacht die ik heb ingediend bij HERMES in Duitsland, neem contact op met de afzender is het antwoord.Het pakje zit nog steeds in een hub in Frankrijk.