Onderwerp Opvolging van de klacht van klant Aicha Verstraen (Ref: CPTBE01981538-22)Geachte,Wij hebben kennisgenomen van uw klacht met betrekking tot een vermeende bestelling op ons platform inno.be op naam van klant Aicha Verstraen.Na een grondige controle van onze systemen hebben we geen enkele bestelling gevonden die overeenkomt met deze referentie of de naam van mevrouw Verstraen. Bovendien is het belangrijk om te benadrukken dat onze officiele website www.inno.be is en dat alle andere links als frauduleus moeten worden beschouwd.We raden de klant aan om de details van haar overschrijving zorgvuldig te controleren, met name de ontvanger, evenals de links van de website die werden gebruikt bij de vermeende bestelling.Als mevrouw Verstraen een transactie heeft uitgevoerd op een ander adres dan www.inno.be, is het mogelijk dat ze slachtoffer is van online fraude. Op dit moment is het belangrijk op te merken dat de bestel- en klantnummers (Klantnummer: 1010) die in uw klacht worden genoemd, niet overeenkomen met enige registratie in ons systeem. Daarom kunnen we geen terugbetalingen verwerken of verliezen dragen voor niet-verifieerbare en niet-bevestigde transacties volgens onze archieven.We betreuren ten zeerste eventuele ongemakken die deze situatie kan hebben veroorzaakt.Dank u voor uw begrip en we blijven tot uw beschikking voor verdere verduidelijking.Met vriendelijke groeten,Het klantenserviceteam van Inno MarketPlace___Objet Suivi de la plainte de la cliente Aicha Verstraen (Réf CPTBE01981538-22)Bonjour,Nous avons pris connaissance de votre plainte concernant une commande présumée sur notre plateforme inno.be au nom de la cliente Aicha Verstraen.Après une vérification approfondie de nos systèmes, nous n'avons trouvé aucune trace de commande correspondant à cette référence ou au nom de Madame Verstraen.De plus, il convient de souligner que notre site officiel est www.inno.be et que ce dernier et tout autre lien est à considérer comme frauduleux.Nous recommandons à la cliente de vérifier attentivement les détails de son virement, notamment le destinataire, ainsi que les liens du site web utilisés lors de la prétendue commande.Si Madame Verstraen a effectué une transaction à une adresse autre que www.inno.be, il est possible qu'elle soit victime de fraude en ligne.À ce stade, il est important de noter que les numéros de commande et de client mentionnés (Klantnummer: 1010) dans votre plainte ne correspondent à aucun enregistrement dans notre système.En conséquence, nous ne sommes pas en mesure de procéder à des remboursements ou d'assumer les pertes pour des transactions non vérifiables et non confirmées par nos archives.Nous regrettons profondément les désagréments que cette situation a pu vous causer.Nous vous remercions de votre compréhension et restons à votre disposition pour toute clarification supplémentaire.Cordialement,L'équipe Service Client Inno MarketPlace