Terug

lighting roullete

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. T.

Naar: Napoleon Games

16/12/2020

Beste, ik heb onlangs bij napoleongames,gespeeld, ik heb ingezet op een nummer dat won, maar mijn inzetten werden niet geaccepteerdm en mijn inzetten werden ook niet terugbetaald terwijl er staat dat mijn inzet is geweigerd, ik heb dat aan napoleongames gezegd, het is al 3 weken en ze hebben mijn inzet of speelgeld niet teruggestort, nu wil ik of mijn inzetten terug, of wil ik mijn winnende nummer zijn inzet terug, ze behandelen het niet, en is al 3 weken bezig, en houden ze mij voor de ... dat het dossier is verzonden en de technische dienst moet het nog steeds bekijken, ze weten perfect welk uur ik wel spel heb gespeeld, maar nog steeds doen ze niets aan

Berichten (11)

Napoleon Games

Naar: G. T.

06/01/2021

Beste,   '‹ Bedankt om contact op te nemen met onze klantendienst. '‹ Is het mogelijk om het email adres te sturen dat gelinkt is aan het account ? '‹ Alvast bedankt   Inbound Care Agent

G. T.

Naar: Napoleon Games

06/01/2021

galiptokalak3@gmail.com

Napoleon Games

Naar: G. T.

16/01/2021

Beste, '‹ '‹ Bedankt voor uw bericht. '‹ Het dossier in kwestie '‹is in behandeling bij onze achterliggende dienst. Van zodra het afgehandeld is wordt de klant op de hoogte gebracht per mail. '‹ Wij hopen dat dit allemaal duidelijk is voor u. Indien u verder nog vragen zou hebben, aarzel dan zeker niet om ons opnieuw te contacteren.   Met vriendelijke groeten, Sarah  Inbound Care Agent Check  our latest actions and promotions!

G. T.

Naar: Napoleon Games

18/01/2021

das al langer dan een anderhalve maand, ik begrijp het niet!

Napoleon Games

Naar: G. T.

18/01/2021

Beste Bedankt voor uw bericht. Het dossier in kwestie is in behandeling bij onze achterliggende dienst. Zodra het afgehandeld is, wordt de klant op de hoogte gebracht per mail. Wij hopen dat dit allemaal duidelijk is voor u. Indien u verder nog vragen zou hebben, aarzel zeker niet om ons opnieuw te contacteren.   Met vriendelijke groeten Vincent Inbound Care Agent Op Ma, 18 Jan om 12:54 PM , Klachtenbox schreef:

G. T.

Naar: Napoleon Games

18/01/2021

voor elke dag dan dat ik moet wachten ,wat krijg ik er voor?

G. T.

Naar: Napoleon Games

18/01/2021

iets dat normaal binnen de uur zou geregeld moeten zijn

G. T.

Naar: Napoleon Games

18/01/2021

dit noem ik niet, klantenservice, dit is geen manier van helpen, laten wachten en nog maar eens laten wachten, nu is het al bijna een anderhalve maand, ikweet niet hoelang ik nog moet wachten? met andere woorden ik kan niet meer wachten op napoleongames, ik wil de volledige uitbetaling van mijn winst, napoleongames weet om hoe laat ik welke inzet heb gedaan, dus het mag gewoonweg niet langer duren, anders zal ik andere stappen moeten ondernemen

Napoleon Games

Naar: G. T.

18/01/2021

Beste Bedankt voor uw bericht. Het dossier in kwestie is in behandeling bij onze achterliggende dienst. Zodra het afgehandeld is, wordt de klant op de hoogte gebracht per mail. Wij hopen dat dit allemaal duidelijk is voor u. Indien u verder nog vragen zou hebben, aarzel zeker niet om ons opnieuw te contacteren.   Met vriendelijke groeten Vincent Inbound Care Agent Op Ma, 18 Jan om 10:22 PM , Klachtenbox schreef:

G. T.

Naar: Napoleon Games

19/01/2021

1.5 maand later

Napoleon Games

Naar: G. T.

02/02/2021

Beste Galip, '‹ Onze technische dienst heeft uw dossier afgehandeld. '‹ Bij nazicht van uw spelsessies op het spel Lightning Roulette op 03/12/2020 hebben wij inderdaad vastgesteld dat u 2 onregelmatigheden hebt ondervonden tijdens uw sessies van 21:30 en 21:31 met inzet 2,00Eur. Nadat we alle inzetten en de potentiele resultaten van deze sessies hebben verrekend hebben wij vastgesteld dat u hierdoor in totaal 20,00Eur bent verloren, dewelke wij uiteraard graag voor u compenseren. Wij hebben hiervoor dus een manuele balanscorrectie uitgevoerd in uw voordeel op uw account op 02/02/2021. Alvast onze excuses voor de langdurige verwerktijd van uw dossier! Indien u verder nog vragen hebt, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren. Met vriendelijke groeten, Joris Back Office Tech Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform