We zijn in een NIEUW appartement getrokken in oktober 2019 en de problemen met de lift beginnen in juli 2020 met het vervangen van 2 magneten en een week later word de liftkabel vervangen . Nog 2 maanden later is de liftkoker onder water gelopen . Onkosten : 2 magneten vervangen 312,54 euro , liftkabel vervangen 1051,94 euro en reinigen waterschade en herstelling lift +/- 4500 euro . Het reinigen en herstellen van de lift is zonder problemen door de verzekering geregeld . De eerste 2 problemen heb ik steeds aangevochten , echter had ik veel problemen om contact te krijgen bij Kone door meerdere mails te sturen die onbeantwoord bleven en enkele malen te bellen waar we daarna niets meer van hoorden . We hebben het ook meerdere malen voorgelegd aan de syndicus die hier ook niets mee deed . Tot ik hier in januari weer contact over opneem met de syndicus dat ik het beu ben dat dit zo lang duurt . Ze nemen weer contact op met Kone en opeens gaan ze een creditnota sturen van de liftkabel maar NIET van de 2 magneten want dat is teveel om toe te geven , begrijpen wie begrijpen kan .