Terug

Liegende Deur aan Deur verkoper

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. E.

Naar: Bofrost Benelux

01/12/2018

De verkoper vertelde me dat ik een gratis testpakket kon krijgen van bofrost en dat als ik verder niets wilden bestellen bij bofrost ik het gewoon tegen de chauffeur bij levering kon vertellen..Maar nu blijkt het gratis testpakket me 35€ te kosten (bij levering) waar ik een gratis pizza bij krijg.. Ik weet nog en eens wat ik voor die 35€ gekocht heb..Ik ben die bofrost zo beu als iets een jaar geleden kregen we ook dagelijks telefoon en hoe meer we hun vertelde dat we ons er aan stoorde hoe meer telefoon we kregen..Ook de verkoper aan de deur was zo walgelijk, telkens hij informatie vertelde begon hij direct nadien over totaal iets anders zoals bv Wat is het druk hier in de straat, wat heb je een mooie hond, ik zie dat je je kerstboom al heb staan,... Echt om misselijk van te worden..!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform