Ik ben klant sinds half maart bij Total Energies en kreeg in april ineens onverwacht twee betalingen aangeboden via de domiciliering, wat ik direct blokkeerde. Er was afgesproken geweest dat ik 41,32eur/maand betaal. Ik heb hiervoor ook geen enkele mail mét de facturen ontvangen. Enkel een herinneringsmail van onbetaalde factuur waarop ik direct gereageerd heb en gevraagd heb om meer uitleg. Later zie ik ineens een veel hogere factuur omdat ze mij de herinneringskosten hebben aangerekend! Ik ga hiermee niet akkoord. Klantendienst gecontacteerd x2 en ze beloofden mij een creditnota enkel op voorwaarde ik die hoge factuur toch betaal, wat gebeurde. Dit bleek een leugen te zijn, want er is helemaal geen credit nota gegeven geweest maar het was maar een manier om meer geld van mij uit te halen! Dit kan echt niet! Bovendien zijn ze ook niet telefonisch bereikbaar. Hiervoor moet je blijkbaar een duurdere contract afsluiten wat ik ook klantonvriendelijk vind!