Terug

lidmaatschap niet kunnen stopzetten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Z. B.

Naar: Hello Fresh

28/10/2020

Eind september kreeg ik per mail een promotie van HelloFresh. Ik bestelde een box en kreeg een rekening van 23,95 euro.Ik betaalde met Visa. Er ging echter 18 euro van mijn rekening en daarna 2 X 33,95 en deze week 39,95 euro. Op 14 oktober whatsappte ik met HelloFresh en liet hen duidelijk verstaan dat ik geen boxen meer wou ontvangen, noch betalen. Dit bleef toch doorgaan. Ze vroegen screenshots van deze gesprekken. Ik plaatste een screenshot op hun Facebookpagina. Ze bleven moeilijk doen en na 3uur te hebben bellen, whatsappen, facebooken ben ik nu hopelijk van dit lidmaatschap verlost maar 100% zeker ben ik het niet. Toch ging er 107, 85 euro van mijn rekening (=waarde van 3 weken HelloFresh) terwijl ik mijn lidmaatschap al had stopgezet en ik de boxen ook weigerde.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform