Terug

Lidmaatschap aangerekend

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. R.

Naar: Koop & Spaar

25/11/2018

Ik deed een online aankoop bij La Redoute. Aan het eind werd me gevraagd of ik de volgende keer een korting wilde van ?? euro. Ik klikte dit uiteraard aan. Sindsdien werd mij al 3 maal 15 euro aangerekend, hoewel mij niet werd aangekondigd dat dit inhield dat je maandelijks lidmaatschapsgeld moest betalen. Ik diende reeds een klacht in via Testaankoop. Daarop werden mij 2 maanden terugbetaald (waarvoor dank). Ik vroeg een andere kredietkaart aan en liet de vorige kaart blokkeren. Blijkbaar was op dat moment al een derde keer 15 euro van mijn rekening gehaald (23/10).

Berichten (2)

Koop & Spaar

Naar: G. R.

08/03/2019

Previous Reply Follows: ----------------------- Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Uw lidmaatschapsvoordelen REF: 7761098 Geachte heer-mevrouw ,Bedankt dat u contact opneemt met Koop en Spaar, In reactie op de klacht,wij verzoeken dat meneer Roels contact opneemt met onze klantenservice, zodat wij kunnen achterhalen op welke naam het account staat. Meneer kan onze klantenservice bereiken via: ledenservice@koopenspaar.be of door te bellen naar 0800- 81694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Bij voorbaat dank. Leden van Koop en Spaar kunnenLeden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden.Met vriendelijke groeten,SelenaKoop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van GERARD ROELSBeheerd via Over onsLidmaatschap aangerekend Koop SpaarNaam van de klantGERARD ROELSReferentie klant Koop Spaar42423573003Adres klantSINT-DOROTHEASTRAAT 46 9040, SINT-AMANDSBERG (GENT)Beschrijving van de klachtIk deed een online aankoop bij La Redoute. Aan het eind werd me gevraagd of ik de volgende keer een korting wilde van ?? euro. Ik klikte dit uiteraard aan. Sindsdien werd mij al 3 maal 15 euro aangerekend, hoewel mij niet werd aangekondigd dat dit inhield dat je maandelijks lidmaatschapsgeld moest betalen. Ik diende reeds een klacht in via Testaankoop. Daarop werden mij 2 maanden terugbetaald (waarvoor dank). Ik vroeg een andere kredietkaart aan en liet de vorige kaart blokkeren. Blijkbaar was op dat moment al een derde keer 15 euro van mijn rekening gehaald (23/10).Gewenste oplossingTerugbetaling van 1 maal Eur 15,00Betwist bedragEur 15,00AankoopkanaalNiet van toepassingBewijsstukkenrekening Carrefour okt 23.pdfOpmerkingen:Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht.Deze klacht is publiekKlachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht.Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord.De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken.--Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail.Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.CPTBE00555937-30Vriendelijke groeten,Test-Aankoop Unsubscribe--

Koop & Spaar

Naar: G. R.

08/03/2019

Previous Reply Follows: ----------------------- Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op Uw lidmaatschapsvoordelen REF: 7761098 Geachte heer-mevrouw ,Bedankt dat u contact opneemt met Koop en Spaar, In reactie op de klacht,wij verzoeken dat meneer Roels contact opneemt met onze klantenservice, zodat wij kunnen achterhalen op welke naam het account staat. Meneer kan onze klantenservice bereiken via: ledenservice@koopenspaar.be of door te bellen naar 0800- 81694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Bij voorbaat dank. Leden van Koop en Spaar kunnenLeden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden.Met vriendelijke groeten,SelenaKoop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van GERARD ROELSBeheerd via Over onsLidmaatschap aangerekend Koop SpaarNaam van de klantGERARD ROELSReferentie klant Koop Spaar42423573003Adres klantSINT-DOROTHEASTRAAT 46 9040, SINT-AMANDSBERG (GENT)Beschrijving van de klachtIk deed een online aankoop bij La Redoute. Aan het eind werd me gevraagd of ik de volgende keer een korting wilde van ?? euro. Ik klikte dit uiteraard aan. Sindsdien werd mij al 3 maal 15 euro aangerekend, hoewel mij niet werd aangekondigd dat dit inhield dat je maandelijks lidmaatschapsgeld moest betalen. Ik diende reeds een klacht in via Testaankoop. Daarop werden mij 2 maanden terugbetaald (waarvoor dank). Ik vroeg een andere kredietkaart aan en liet de vorige kaart blokkeren. Blijkbaar was op dat moment al een derde keer 15 euro van mijn rekening gehaald (23/10).Gewenste oplossingTerugbetaling van 1 maal Eur 15,00Betwist bedragEur 15,00AankoopkanaalNiet van toepassingBewijsstukkenrekening Carrefour okt 23.pdfOpmerkingen:Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht.Deze klacht is publiekKlachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht.Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord.De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken.--Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail.Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.CPTBE00555937-30Vriendelijke groeten,Test-Aankoop Unsubscribe--


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform