Terug

Lidl weigert verantwoordelijk te nemen voor garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: LIDL BELGIUM

05/01/2024

Beste,Een tijd geleden bestelde ik een vaatwasser bij Lidl. Een korte tijd geleden ging deze kapot en volgde ik de garantieprocedure van de Lidl onlinewinkel. Echter gaf Lidl mij enkel een niet werkend mailadres van de leverancier. Na het melden dat dit mailadres niet werkt en bovendien de verkoper verantwoordelijk is voor de garantie en contact op te nemen met de verkoper heb ik nooit meer een antwoord gekregen, ondanks herinneringen. Jammer dat dit gebeurt bij grote bedrijven. Im verwacht natuurlijk dat Lidl zich aan de wettelijke garantievoorwaarden houdt. Helaas zie ik dus als een eerste stap om hun mogelijks hun verantwoordelijkheid te doen inzien

Berichten (2)

LIDL BELGIUM

Naar: L. D.

22/01/2024

22-01-2024Referentienummer: 95316857 Geachte heer De Beule, Graag brengen wij jullieop de hoogte dat wij de klant al enkele malen hebben aangeschreven om zijn akkoord te geven voor gegevensoverdracht, helaas zonder enige reactie van de klant zelf.Zonder zijn toestemming kunnen wij helaas de dienst na verkoop niet vragen om contact op te nemen met de klant.Wij willen de klant graag verder helpen maar dan hebben wij daarbij ook zijn medewerking nodig.Hopende u hiermee voorlopig voldoende te hebben gea¯nformeerd, want wij zullen de klant zijn dossier dan ook afsluiten als deze geen reactie meer geeft op onze mails.Mvg.*************************************************************************************Subject: Klacht - Lidl weigert verantwoordelijk te nemen voor garantie - (CPTBE01947694-31) Met vriendelijke groeten, Sofie Verbruggen Lidl Belgi Kwaliteitsafdeling Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze privacy cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens. U hebt steeds recht op inzage, verbetering en verwijdering van uw gegevens. U dient hiertoe een gedateerd en door u ondertekend verzoek te verzenden aan de Dienst Gegevensbeheer. Bijkomende inlichtingen kan u eveneens bij deze dienst verkrijgen. ref:00D58000000K3E6.5006N00000ozlwH:ref

LIDL BELGIUM

Naar: L. D.

05/02/2024

05-02-2024Referentienummer: 95316857 Geachte heer De Beule, Ondertussen willen wij u laten weten dat de klant zijn ok gaf voor een gegevensoverdracht.Ondertussen nam de dienst na verkoop reeds contact op met de klant.Klant reageert niet meer op onze vragen wij vermoeden dus dat deze werd verder geholpen.Wij sluiten het dossier dan ook af.Wij horen het graag mochten er nog vragen zijn.Subject: CPTBE01947694-31 Met vriendelijke groeten,Sofie VerbruggenLidl Belgie - KwaliteitsafdelingBij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier.Klik hier voor onze privacy cookie verklaring.: Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen.Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst.De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens. U hebt steeds recht op inzage, verbetering en verwijdering van uw gegevens. U dient hiertoe een gedateerd en door u ondertekend verzoek te verzenden aan de Dienst Gegevensbeheer. Bijkomende inlichtingen kan u eveneens bij deze dienst verkrijgen. Met vriendelijke groeten, Sofie Verbruggen Lidl Belgi Kwaliteitsafdeling Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze privacy cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens. U hebt steeds recht op inzage, verbetering en verwijdering van uw gegevens. U dient hiertoe een gedateerd en door u ondertekend verzoek te verzenden aan de Dienst Gegevensbeheer. Bijkomende inlichtingen kan u eveneens bij deze dienst verkrijgen. ref:00D58000000K3E6.5006N00000ozlwH:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform