Goedemiddag, ik heb op 26 augustus een melding gedaan via contactformulier dat mijn Lidl Plus app wederom niet werkt. Dit is niet de 1e keer dat dit gebeurt. Ik heb de app al diverse keren opnieuw geïnstalleerd maar heb met inloggen een verkeerd emailadres gebruikt. Ik kan dit niet meer aanpassen naar een ander emailadres. Ik moet mij opnieuw registreren maar dit werkt ook niet omdat mijn telefoonnummer al gekend is. Ik heb hier op 27 augustus een reactie via mail op terug gekregen en deze mail heb ik op 30 augustus beantwoordt inclusief de gevraagde info.Op 3 september heb ik hierover telefonisch contact gehad en men ging het nogmaals melden bij de technische dienst. Vervolgens krijg ik dezelfde dag exact dezelfde reactie als bij de vorige melding. Hierop heb ik vervolgens meteen terug gereageerd dat men deze info allemaal al heeft en dat ik het stilaan echt wel moe begin te worden. Ik heb in deze mail ook compensatie gevraagd voor het mislopen van de kortingsbonnen en de lopende spaardeals. Vervolgens hoor ik hier totaal niks meer op. Vandaag 11 september heb ik hier nogmaals voor gebeld met de klantendienst. Ik ben het gesprek begonnen met te zeggen dat ik ondertussen behoorlijk kwaad ben maar dat dit niet persoonlijk bedoeld is. Ik kreeg een, in mijn ogen behoorlijk onvriendelijk en kortaf klinkende dame aan de telefoon. Het gesprek is behoorlijk hoog opgelopen vanuit mijn kant. Ik had nog gevraagd om een leidinggevende aan de telefoon te krijgen hier werd ook niet op ingegaan. Er werd gewoon gezegd dat ze het gesprek ging afbreken. Ik heb nog wel gezegd dat ik de ombudsman hiervoor ging inschakelen. Er werd nog gezegd dat dit hele gesprek werd opgenomen en ze een melding ging maken en toen heeft ze het contact verbroken. Dit is in mijn ogen al niet klantvriendelijk en ik heb vroeger geleerd toen ik zelf dat soort werk deed dat dat een no go was maar dat je dan het gesprek moest doorgeven aan een leidinggevende opdat de klant gekalmeerd kan worden en tot een oplossing gekomen kan worden. Vervolgens nadat ze had opgehangen heb ik teruggebeld en bij aanname van het gesprek werd er al meteen gezegd dat ze met mij niet meer wenste te spreken omdat ik kwaad werd en haar continue onderbrak. Probleem is dat zij mij ook steeds onderbrak waardoor ik mijn verhaal niet fatsoenlijk kon doen. Uiteindelijk heb ik, nu helemaal ongelooflijk kwaad, het gesprek maar afgebroken want ik kreeg toch de kans niet om iets te zeggen. Maar mijn probleem met de app is dus nog altijd niet opgelost en in mijn ogen is door deze hele behandeling het probleem alleen maar groter geworden. Ik vind dit geen klantvriendelijke behandeling.