Terug

Lidl filiaal Sterrebeek aanvaardt geen leeggoed van bier dat bij hen aangekocht is.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: LIDL BELGIUM

18/01/2021

BesteTot mijn verbazing neemt Lidl Sterrebeek geen leeggoed terug van bier dat bij hen aangekocht is. De uitleg is dat zij daar geen infrastructuur voor hebben. Als oplossing suggereerde de verantwoordelijke om het leeggoed bij een andere supermarktketen binnen te brengen.

Berichten (5)

LIDL BELGIUM

Naar: S. V.

19/01/2021

19 Januari 2021 Referentienummer: 56868732 Geachte heer Test Aankoop, Bedankt voor uw bericht.Is het mogelijk ons de gegevens van persoon Sven Verschaeren door te geven? Zo kunnen wij de klant helpen.**********Je hebt een klacht ontvangen vanSVEN VERSCHAERENDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01170036-22.Heb je vragen over ons platform?refToken: 2ac04fe2-7361-4394-af6f-456ec43ea4bbLidl filiaal Sterrebeek aanvaardt geen leeggoed van bier dat bij hen aangekocht is.Naam van de klant SVEN VERSCHAERENKlantreferentie Klantnummer: GeenBeschijving van de klacht BesteTot mijn verbazing neemt Lidl Sterrebeek geen leeggoed terug van bier dat bij hen aangekocht is. De uitleg is dat zij daar geen infrastructuur voor hebben. Als oplossing suggereerde de verantwoordelijke om het leeggoed bij een andere supermarktketen binnen te brengen.Gewenst resultaatTerugbetaling: Eur 5,00Bijgevoegde documentenGeen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten,Test Aankoop Met vriendelijke groeten, Charlene D. Lidl Klantendienst Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze privacy cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens. Met vriendelijke groeten, Charlene D. Lidl Klantendienst Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze privacy cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens. U hebt steeds recht op inzage, verbetering en verwijdering van uw gegevens. U dient hiertoe een gedateerd en door u ondertekend verzoek te verzenden aan de Dienst Gegevensbeheer. Bijkomende inlichtingen kan u eveneens bij deze dienst verkrijgen. ref:00D58000000K3E6.5001t00000Z9E38:ref

S. V.

Naar: LIDL BELGIUM

19/01/2021

Beste CharleneWelke gegevens wilt u hebben? U kan me hier toch gewoon antwoorden lijkt me?MvgSven

LIDL BELGIUM

Naar: S. V.

19/01/2021

19 Januari 2021 Referentienummer: 56868732 Geachte heer Test Aankoop, Bedankt voor uw bericht.Is het mogelijk ons de gegevens van persoon SVEN VERSCHAEREN door te geven? Zo kunnen wij de klant helpen.Graag uw adresgegevens, telefoonnummer en emailadres.**********Je hebt een klacht ontvangen vanSVEN VERSCHAERENDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01170036-22.Heb je vragen over ons platform?refToken: 2ac04fe2-7361-4394-af6f-456ec43ea4bbLidl filiaal Sterrebeek aanvaardt geen leeggoed van bier dat bij hen aangekocht is.Naam van de klant SVEN VERSCHAERENKlantreferentie Klantnummer: GeenBeschijving van de klacht BesteTot mijn verbazing neemt Lidl Sterrebeek geen leeggoed terug van bier dat bij hen aangekocht is. De uitleg is dat zij daar geen infrastructuur voor hebben. Als oplossing suggereerde de verantwoordelijke om het leeggoed bij een andere supermarktketen binnen te brengen.Gewenst resultaatTerugbetaling: Eur 5,00Bijgevoegde documentenGeen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten,Test Aankoop Met vriendelijke groeten, Charlene D. Lidl Klantendienst Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze privacy cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens. Met vriendelijke groeten, Charlene D. Lidl Klantendienst Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze privacy cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens. U hebt steeds recht op inzage, verbetering en verwijdering van uw gegevens. U dient hiertoe een gedateerd en door u ondertekend verzoek te verzenden aan de Dienst Gegevensbeheer. Bijkomende inlichtingen kan u eveneens bij deze dienst verkrijgen. ref:00D58000000K3E6.5001t00000Z9E38:ref

S. V.

Naar: LIDL BELGIUM

22/01/2021

BesteU hebt mijn naam en voornaam. Meer hoeft u niet te hebben. Dat jullie gegevens verwerken is jullie probleem en daar hoef ik niet aan deel te nemen. Ondertussen blijft mijn vraag waarom jullie geen leeggoed terugnemen van dranken die jullie zelf verkopen onbeantwoord!

LIDL BELGIUM

Naar: S. V.

27/01/2021

27 Januari 2021 Referentienummer: 56868732 Geachte heer Test Aankoop, Bedankt voor uw bericht, meneer Verschaeren.Kan u ons dan via deze weg laten weten over welk bier dit juist ging?Op die manier kunnen wij dit doorgeven aan het filiaal indien zij dit hadden moeten aanvaarden. Zo kunnen wij deze onaangename situatie in de toekomst vermijden.Graag hadden wij u ook een bon aangeboden omwille van dit ongemak. Hiervoor hadden wij graag uw adresgegevens ontvangen om deze per post naar u op te sturen.Wij kijken alvast uit naar uw antwoord.**********Je hebt een klacht ontvangen vanSVEN VERSCHAERENDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE01170036-22.Heb je vragen over ons platform?refToken: 2ac04fe2-7361-4394-af6f-456ec43ea4bbLidl filiaal Sterrebeek aanvaardt geen leeggoed van bier dat bij hen aangekocht is.Naam van de klant SVEN VERSCHAERENKlantreferentie Klantnummer: GeenBeschijving van de klacht BesteTot mijn verbazing neemt Lidl Sterrebeek geen leeggoed terug van bier dat bij hen aangekocht is. De uitleg is dat zij daar geen infrastructuur voor hebben. Als oplossing suggereerde de verantwoordelijke om het leeggoed bij een andere supermarktketen binnen te brengen.Gewenst resultaatTerugbetaling: Eur 5,00Bijgevoegde documentenGeen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten,Test Aankoop Met vriendelijke groeten, Charlene D. Lidl Klantendienst Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze privacy cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens. Met vriendelijke groeten, Charlene D. Lidl Klantendienst Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze privacy cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens. U hebt steeds recht op inzage, verbetering en verwijdering van uw gegevens. U dient hiertoe een gedateerd en door u ondertekend verzoek te verzenden aan de Dienst Gegevensbeheer. Bijkomende inlichtingen kan u eveneens bij deze dienst verkrijgen. ref:00D58000000K3E6.5001t00000Z9E38:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform