Terug

LG TV herkent HDMI toestel niet meer

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: LG-PRODUCTS

05/07/2021

BesteNa het opnieuw aansluiten van onze Scarlet/Proximus decoder, wordt deze niet meer automatisch herkent door ons LG televisietoestel. Nochtans was voor bijna twee jaar geen enkel probleem.Ik heb jullie hier reeds vorige week via jullie online contactformulier voor gecontacteerd, maar bij gebrek aan antwoord, probeer ik het lans deze weg nog een keer.De decoder zelf werkt zonder problemen. Ook kunnen wij programma's bekijken op de televisie. Het frustrerende is echter dat we de decoder niet meer kunnen bedienen met onze LG magic remote. Wij hebben tevens geprobeerd de tv duidelijk te maken dat het hier om een decoder gaat, maar niets lijkt te helpen. Scarlet/Proximus zelf kan ons niet helpen, gezien zij enkel ondersteuning bieden voor hun eigen afstandsbediening op de tv te doen werken en niet omgekeerd.Omdat wij bij de eerste opstart van onze tv dit probleem nooit ondervonden, wouden wij proberen deze terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Wij hebben hiervoor echter een pincode/wachtwoord nodig. Volgens de tv zou deze te vinden zijn in de handleiding, maar wij vinden niets terug in de vele boekjes die meegeleverd werden met dit toestel. We hebben tevens online handleidingen geraadpleegd, alsook vaak voorkomende LG wachtwoorden geprobeerd, maar het lukt allemaal niet.Vandaar mijn vraag wat ik concreet moet doen om te zorgen dat de afstandsbediening opnieuw werkt op de decoder, zoals deze reeds bijna twee jaar zonder problemen deed. Sowieso weten wij ook graag hoe/waar we het wachtwoord voor onze tv zouden kunnen terugvinden. We zijn immers van mening dat bij de aankoop van dit toestel, we het volledige recht hebben om hiervan gebruik te maken.Specifiek gaat het om model LG 4K Ultra HD TV 49SM8200PLA.BEUYLJP met serienummer 910MAUAJF742.Alvast bedankt.

Berichten (1)

R. V.

Naar: LG-PRODUCTS

05/07/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform