Terug

LG Cashback actie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: LG-PRODUCTS

06/12/2019

Aan Test Aankoop,Betreft: Cashback actie van LGMijn registratinummer bij LG: 1316745Vorige weekend (Black Friday / Cyber Monday) zag ik dat LG zijn cashback promotie op de OLED55C9PLA tv’s uitzonderlijk had verlengd t.e.m. 02.12.19.Groot was mijn verbazing toen ik op 02.12.19 van de verkoper bij VANDENBORRE Korbeek-Lo te horen kreeg dat ik waarschijnlijk niet meer zou kunnen genieten van deze 100 euro cashback actie gezien de toestellen wegens groot succes niet meer voorradig waren en bijbesteld moesten worden. Er werd een wachttijd van 2 tot 4 weken vooropgesteld. Om van deze actie te kunnen genieten moet je de streepjescode en factuur van je toestel voor 16.12.19 naar LG sturen. Tevens vernam ik dat ik de 28ste klant was die in dat weekend dergelijk toestel kocht.Verbaasd en enigszins ontgoocheld besloot ik toch maar het toestel te bestellen en thuis contact op te nemen met de Klantendienst van LG België.Nog dezelfde dag stuurde ik een mailtje naar LG waarin ik mijn verhaal deed en te kennen gaf ontgoocheld te zijn.De dag nadien ontving ik een klantvriendelijk mailtje van de Klantendienst waarin men mij vroeg een aantal inlichtingen online door te geven en tevens een kopie van mijn aankoopfactuur per post op te sturen (04.12.19).De dag nadien verstuurde ik het gevraagde per post. Ik kreeg weer hoop en dacht dat LG België begrip had en commercieel genoeg was om mij alsnog te laten genieten van de cashback actie t.w.v. 100 euro.CASHBACK ACTIEVOORWAARDEN LG2. Deze Actie geldt alleen voor aankopen gedaan bij officiële dealers van LG die aan deze promotie deelnemen in Nederland, België en Luxemburg gedurende de periode 30 september 2019 t/m 22 november 2019 (alleen voor de C9-serie verlengd t/m 2 december 2019) (hierna: ‘’ actieperiode ‘’) Klik hier voor de de lijst met dealers van LG die deelnemen aan deze actie.5. De online registratie moet uiterlijk 29 november 2019 (9 december 2019 voor de C9-serie) compleet zijn en het bewijsmateriaal (de originele kassabon en het uitgeknipte serienummer) moeten op 6 december 2019 (16 december voor de C9-serie) door LG ontvangen zijn. Aanvragen die LG niet op tijd ontvangen heeft (dit geldt ook indien slechts één van bovengenoemde data overschreden is), of anderzins niet aan de actievoorwaarden voldoen worden niet in behandeling genomen. In geval van misbruik, misleiding of bedrog behoudt LG zich uitdrukkelijk het recht voor de betrokken deelnemer uit te sluiten.Op Sinterklaasavond 05.12.19 om 21.00 uur ontving ik een nieuwe mail van LG Marketing waarin gesteld wordt dat de verkoper bij VANDENBORRE het bij het rechte eind had en ik niet zou kunnen genieten van de cashback actie. Er werd tevens de hoop uitgedrukt dat ik toch nog van mijn TV zou kunnen genieten.Ik vind dit laakbare promotiepraktijken van LG. Eerst de mensen naar de winkel te lokken om hen vervolgens met een kluitje in het riet te sturen. Als ik hoor dat ik in de winkel in Korbeek-Lo alleen al de 28ste klant was, hoeveel zijn er dat dan niet voor gans België? Het is toch niet de schuld van de klant dat er niet voldoende toestellen in voorraad zijn of toch? CASHBACK?! Eerst wekt de klantendienst de indruk dat je toch zal kunnen genieten van de promotie om vervolgens en dag later laconiek te melden van niet. Ik zal van tv genieten maar of ik in de toekomst nog producten van LG zal kopen is een andere vraag. Vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform