Geachte Hopelijk kunt u mij als derde persoon helpen in deze kwestie. Op 16/2 plaatste ik een bestelling bij Lommelen NV, onwetend van de vele negatieve beoordelingen en eerdere incidenten van oplichting. Sindsdien heb ik herhaaldelijk contact opgenomen met Lommelen NV en gevraagd om een passende oplossing, maar helaas lijkt er geen bereidheid te zijn om mee te werken.Ik eis mijn geld terug, zodat ik elders mijn bestelling kan plaatsen. Het is ronduit belachelijk om te verwachten dat iemand 4 maanden zou moeten wachten op een vaatwasser. Bovendien weigert Lommelen NV de bestelling te annuleren, onder het voorwendsel dat ik een afleveradres van een bedrijf heb gebruikt. Echter, in mijn account en bestelling staat nergens een btw-nummer vermeld, en het is duidelijk dat ik een particulier ben.Ik voel me bestolen door Lommelen NV en ben diep teleurgesteld over de behandeling die ik heb ontvangen.Ik hoop dat u mij kunt helpen bij het vinden van een oplossing voor deze kwestie.Met vriendelijke groeten,Karima Lemkaddem