Terug

Levertijd van 4 maanden, nergens vermeld tijdens het bestellen.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. L.

Naar: Elektro Lommelen

27/03/2024

Geachte Hopelijk kunt u mij als derde persoon helpen in deze kwestie. Op 16/2 plaatste ik een bestelling bij Lommelen NV, onwetend van de vele negatieve beoordelingen en eerdere incidenten van oplichting. Sindsdien heb ik herhaaldelijk contact opgenomen met Lommelen NV en gevraagd om een passende oplossing, maar helaas lijkt er geen bereidheid te zijn om mee te werken.Ik eis mijn geld terug, zodat ik elders mijn bestelling kan plaatsen. Het is ronduit belachelijk om te verwachten dat iemand 4 maanden zou moeten wachten op een vaatwasser. Bovendien weigert Lommelen NV de bestelling te annuleren, onder het voorwendsel dat ik een afleveradres van een bedrijf heb gebruikt. Echter, in mijn account en bestelling staat nergens een btw-nummer vermeld, en het is duidelijk dat ik een particulier ben.Ik voel me bestolen door Lommelen NV en ben diep teleurgesteld over de behandeling die ik heb ontvangen.Ik hoop dat u mij kunt helpen bij het vinden van een oplossing voor deze kwestie.Met vriendelijke groeten,Karima Lemkaddem

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: K. L.

27/03/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 755764233.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 755764233.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 755764233.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform